زمان : 03 Ordibehesht 1391 - 23:36
شناسه : 49803
بازدید : 6545
تودیع و معارفه رییس امور مالیاتی شهرستان ابرکوه +عکس(3 نظر) برگزار شد تودیع و معارفه رییس امور مالیاتی شهرستان ابرکوه +عکس(3 نظر) سید رضا نوربخش : با توجه به افزایش نرخ مالیات ارزش افزوده به 5 درصد در سال جاری که بخشی از این درآمد به فرمانداری، بخشداری وشهرداری ها تعلق می گیرد

یزدفردا :مراسم تودیع و معارفه رییس امور مالیاتی شهرستان ابرکوه برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رییس اداره امور مالیاتی  شهرستان ابرکوه  با حضور فرماندار و مدیر کل امور مالیاتی استان در محل فرمانداری شهرستان ابرکوه برگزار شد.
مدیر کل امور مالیاتی استان یزد در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه از همکاری فرمانداری در وصول مالیات این شهرستان قدردانی کرد.
به گزارش یزدفردا  " سید رضا نوربخش " افزود:  با توجه به افزایش نرخ مالیات ارزش افزوده به 5 درصد در سال جاری که بخشی از این درآمد به فرمانداری، بخشداری وشهرداری ها تعلق می گیرد، گفت: تمام  تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا رضایت بیشتر مردم در امور  مالیاتی این شهرستان جلب شود.نوربخش در بخشی از سخنانش با اشاره به تلاش های خوب اداره مالیاتی شهرستان ابرکوه از خدمات رییس این مجموعه قدردانی و برای رئیس جدید اداره  امور مالیاتی این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این نشست برزگرزاده فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به سرانه سرمایه گذاری و ظرفیت صنعت در این شهرستان بر تقویت اداره امور مالیاتی این منطقه از نظر نیروی کارآمد و ساختمان اداره تاکید کرد.