زمان : 03 Ordibehesht 1391 - 08:59
شناسه : 49737
بازدید : 2260
جایگاه شرکت آبفای استان یزد ارتقاء یافت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزدخبرداد: جایگاه شرکت آبفای استان یزد ارتقاء یافت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در نشستی با کارکنان این شرکت ضمن تشکر از خدمات صادقانه همکاران شرکت گفت: جایگاه شرکت آبفای استان یزد در چند سال اخیر بسیار ارتقاء یافته که این امر مرهون تلاش خالصانه کارکنان می باشد.

علی اسلامی در این نشست با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری گفت: عمل به فرمایش مقام معظم رهبری یک توصیه نیست بلکه یک وظیفه است وظیفه ای ملی و بالاتر از وظیفه ملی یک وظیفه شرعی است که باید به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: شرکت آبفای استان یزد در سالجاری چندین پروژه عمرانی عظیم را در دست اجراء دارد از جمله پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد می باشد که با هزینه ای افزون بر 120میلیارد ریال در حال اجراست و بزودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

علی اسلامی اظهار داشت: خط انتقال آب  به ندوشن و بهاباد و ساخت چندین مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت بیش از 60 هزار متر مکعب از دیگر پروژه هایی است که این شرکت در سالجاری در دست اقدام دارد و قطعاً بهره برداری از این پروژه ها در سطح خدمات شرکت به مردم ، افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد:استان یزد در سال گذشته هیچگونه قطع آبی را نداشته و آبرسانی بطور صحیح صورت گرفته  که این مهم با تلاش کارکنان در حوزه آبرسانی و دیگر حوزه ها  و رعایت مصرف توسط شهروندان عزیز بوده است.

وی نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه شرکت عنوان کرد و در جهت ارتقای توان علمی و عملی آنها بحث آموزش نیروی انسانی در شرکت را بسیار مهم دانست و افزود: در این راستا برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته و از مسئولین ادارت تقاضا نمود تا در این زمینه تمامی امکانات بکار گرفته شود.

علی اسلامی اظهار داشت: این شرکت از پیشنهادهای راهبردی کارکنان به خوبی استقبال کرده و حتی در این زمینه چنانچه نیاز به هزینه ای نیز باشد این شرکت هزینه آن را متقبل می شود تا اجرایی شود.

همچنین در پایان از طرف مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به نفرات اول تا سوم که در مسابقات قرآنی " مرحله شرکتی"حائز رتبه شده بودند لوح تقدیری اهداء شد.