زمان : 31 Farvardin 1391 - 11:51
شناسه : 49604
بازدید : 3399
کارگاههای مهارت آموزی موفقيت و آمادگی برای تحصيلات تکميلی در دانشگاه آزاد يزد برگزار ميشود کارگاههای مهارت آموزی موفقيت و آمادگی برای تحصيلات تکميلی در دانشگاه آزاد يزد

به همت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با همکاری کانون فارغ التحصیلان کارگاههای مهارت آموزی موفقیت در امتحانات پایان ترم و آمادگی برای تحصیلات تکمیلی ویژه دانشجویان در واحد یزد برگزار میشود.

دکتر محمد حسین فلاح رئیس مرکز مشاوره واحد یزد در این رابطه گفت : مرکز مشاوره با همکاری کانون فارغ التحصیلان اقدام به برگزاری کارگاه مهارت تقویت تمرکز با موضوع تمرکز حواس،تکنیکهای تمرکز حواس ، چگونگی اجرای برنامه ریزی با کمک توانایی تمرکز و کارگاه روشهای مطالعه کارآمد با مباحثی از جمله شیوه صحیح و تقویت مهارت مطالعه ، شرایط و مکان مطالعه و احساس ناتوانی در یادگیری و ... را برای دانشجویان برگزار می کند.

وی افزود : همچنین کارگاه جامع مشاوره ویژه کنکوری ها جهت آمادگی برای رقابت در آزمون کارشناسی ارشد با موضوعاتی از جمله آموزش روش مطالعه هر درس با آموزش روش تست زنی ، برنامه ریزی و انگیزش بحث خواهد شد.

دکتر فلاح ادامه داد : ظرفیت کارگاه 15 تا 20 نفر بوده و دانشجویان می توانند از تاریخ 1 الی 10 اردیبهشت ماه جهت ثبت نام به دفتر کانون فارغ التحصیلان واقع در ساختمان اداری اتاق شماره 100 مراجعه نمایند.