زمان : 30 Farvardin 1391 - 01:19
شناسه : 49542
بازدید : 2013
سر مربی تیم ملی هندبال ایران در یزد دوره پنج روزه توجیهی هندبال سر مربی تیم ملی هندبال ایران در یزد هیات هندبال شهرستان یزد میزبان ایکا ریمانیج ،سرمربی تیم ملی هندبال ایران است .

 یزد –مهدی جاور-سرویس ورزشی یزد فردا:باخبر شدیم هیات هندبال شهرستان یزد میزبان ایکا ریمانیج ،سرمربی تیم ملی هندبال ایران است .

در این رابطه با خوشنویس رئیس هیات هندبال شهرستان یزد گفتگوئی انجام دادیم ،وی گفت:بنا بر پیگیری های لازم با فدراسیون هندبال و از آنجایی که هیات هندبال شهرستان یزد در برگزاری فستیوال های هندبال زیر 11سال ،زیر 13سال،زیر15سال،و زیر17سا ل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در برگزاری دوره ها و آموزش مربیان و داوران و ارتقاءآنها تلاش چشمگیری داشت و همچنین تشکیل 8مدرسه هندبال در طول 8ماه که به 4مدرسه منتخب هندبال تبدیل شده است ،موفق عمل نموده و نظر فدراسیون را جلب کرده است لذا گوزه گری ریاست فدراسیون با درخواست ما مبنی بر حضور سرمربی تیم ملی هندبال موافقت نمود ،و خوشبختانه امروز سه شنبه مورخ 29فروردین 91 وی وارد یزد شد و مورد استقبال قرار گرفت .لازم به ذکر است در استقبال از این مربی کاربلد اهل کرواسی ،ساکن نروژ،،محمد امیر خانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و جمعی از هندبالی ها حضور داشتند که از این استقبال گرم ،ابراز خرسندی نمود.

خوشنویس پیرامون حضور سرمربی تیم ملی هندبال ایران در یزد این چنین ادامه داد:از آنجایی که آموزش نسل آینده هندبال مهم است  و مربیان جهت آموزش آنها نیاز به تقویت و آمادگی بیشتری دارند،لذا با دعوت از این مربی بادانش که سابقه بالایی در بحث مربیگری دارد و هدایت تیم های باشگاهی نروژ،تیم ملی عربستان،تیم ملی ژاپن،تیم ملی کویت و تیم ملی اتریش  را در کارنامه دارد و جزو بهترین مربیان حال حاضر جهان محسوب می شود و از لحاظ علمی اطلاعات بالایی دارد،سعی داریم تا با حضور مربیان یزدی در این دوره ،نسبت به بالا بردن سطح  دانش علمی و فنی آن ها و نیز به روز شدن اطلاعات شان و نزدیک شدن به دانش جهانی ،کاری کنیم که تیم های هندبال ما در جایگاه واقع خودشان قرار گیرند و در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد:کار اویکا ریمانیج عصر امروز ساعت 17در سالن شاهدیه یزد آغاز شد که ابتدا نحوه تمرین دادن و بازی شرکت کنندگان را مشاهده ،و بعد از آن به ارائه مطالبی در مورد هندبال و مقدمات آن پرداخت . و اطلاعات خوبی را در اختیار24 شرکت کننده ،روز اول قرار داد.

خوشنویس بابت این که چه کسانی حق حضور دارندافزود:حضور برای همه آزاد است ولی شرط آن حضور مداوم و کامل در دوره است ضمن این که برای بهره بردن دیگر شهرستا نی ها ،کسانی که دوست دارند شرکت نمایند می توانند روزرجمعه اول اردیبهشت ساعت  9الی 12 و عصر 16الی 20در سالن شاهدیه حاضر شوند و خود را به نوظهور مدیریت کلاس معرفی نمایند.

این دوره توجیهی  از سه شنبه 29فروردین آغاز و2اردیبهشت 91خاتمه می یابدو فرصت مناسبی است که مربیان هندبال در این دوره حضور یابند که شاید چنین فرصتی برایشان میسر نگردد.