زمان : 28 Farvardin 1391 - 02:21
شناسه : 49424
بازدید : 2545
ماندن فولاد در لیگ دسته اول فولاد می ماند؟ ماندن فولاد در لیگ دسته اول تیم فوتبال فولاد یزد در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور (گروه الف)چهارشنبه مورخ30فروردین 91ساعت 16:30در ورزشگاه شهید نصیری به دیدار تیم ته جدولی و در حال سقوط پیام مخابرات شیراز می رود.

یزد -مهدی جاور -سرویس ورزشی یزد فردا: تیم فوتبال فولاد یزد در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور (گروه الف)چهارشنبه مورخ30فروردین 91ساعت 16:30در ورزشگاه شهید نصیری  به دیدار  تیم ته جدولی و در حال سقوط پیام مخابرات شیراز می رود.

این بازی در حالی انجام می شود که از لحاظ امتیاز و صعود و سقوط برای فولادی ها زیاد اهمیتی ندارد و فقط فولاد برای اعاده حیثیت و پایان بردن لیگ، با یه نتیجه خوب ،و بهبود بخشیدن جایگاهش درجدول رده بندی از رده هفتم به بالاتر، به میدان می رود و از سویی پیامی ها نیز برای کسب 3امتیاز به آب و آتش خواهند زد تا از خطر سقوط رهایی یابند.و به نوعی از حساسیت خاصی، می تواند برخوردارشود.

در این رابطه با عسکر شاهی ،مدیر عامل جوان فولاد یزد گفتگوی کوتاهی انجام دادیم وی گفت :تیم در شرایط خوبی به سر می برد و مشکلی نیست و با تمام قوابه دیدار با حریف شیرازی خواهیم رفت و جوانمردانه بازی خواهیم کرد تا حق کسی از بین نرود و اصول پهلوانی را رعایت خواهیم کرد و هرچند نتیجه مهم نیست و برای فولاد فرقی نمی کند ولی با جدیت تمام به میدان خواهیم رفت.

وی افزود :در این بازی خوشبختانه  بازیکن محروم نداریم و تنها بازیکن مصدوم ما ،محسن زارع زاده است که از ناحیه دست آسیب دیده است و احتمال حضورش در بازی کمرنگ است.

از عسکر شاهی بابت تیمداری فولاد در فصل آینده پرسیدیم گفت:تیم داری فولاد در پرده ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر ماند تا تکلیف نهایی تیم مشخص شود ولی تاکنون عدم تیم داری در فصل آینده مطرح است اما امید وارم این چنین نشود و فولاد در فصل آینده نماینده استان  در رقابت های فوتبال لیگ یک باشد.

ماهم امید واریم مسئولین فولاد یزد به دلشان بیفتد با نگاه ویژه و مثبتی  که تا کنون برای فوتبال داشته اند و در تربیت بازیکن وسرمایه گذاری در رده های سنی مختلف کوشا بوده اند، در سال 91 باز هم نسبت به آینده ی آینده سازان فوتبال این سامان توجه ویژه ای داشته باشند تا این همه بازیکن چشم انتظار حمایت نمانند و با انحلال فولاد ،تعداد زیادی بازیکن و مربی بلاتکلیف نشوند. مگر فوتبال پر ادعای یزد، چند باشگاه دارد که  فولاد ،گل سرسبد فوتبال یزد ،می خواهدعطای تیمداری را به لقایش ببخشد.به راستی چه عاملی باعث شده ،که احرامیان مدیر عامل فولاد یزد،با ادامه کار فولاد در مسابقات ،مخالفت نموده است ؟ آیا فولاد مشکل مالی دارد؟یا توقعاتی از سوی فولاد یزد در میان بوده و کسی توجه نکرده است ؟و هزاران سئوال دیگر .....

و بالاخره  این که، فولاد فولاد است و ماندن فولاد در لیگ دسته یک، انتظار همه هواداران و اهالی فوتبال است. آیا فولاد می ماند؟