زمان : 27 Farvardin 1391 - 00:10
شناسه : 49363
بازدید : 2177
تجلیل از پیشکسوتان هندبال کشور ،در اولین نشست نشست پیشکسوتان هندبال تجلیل از پیشکسوتان هندبال کشور ،در اولین نشست اولین نشست پیشکسوتان هندبال کشور در تهران برگزار شد.

یزد-مهدی جاور-سرویس ورزشی یزد فردا:به همت فدراسیون هندبال کشور ،اولین نشست پیشکسوتان هندبال کشور با حضور مسئولین و رئیس فدراسیون هندبال ،پنجشنبه مورخ 24فروردین در سالن مجموعه ورزشی برق آلستون برگزار گردید .

دراین نشست پیشکسوتان ،نکته نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمودند و در نهایت در همین نشست با انتخاب اعضا،کمیته پیشکسوتان تشکیل شد.

ودر  پایان نشست نیز از پیشکسوتان هندبال کشور، حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

در همین زمینه ،کاشانی رئیس هیات هندبال استان گفت:هرچند که ما کمیته پیشکسوتان را داریم و از نظرات ارزشمند آن ها استفاده می کنیم اما قرار است در آینده ای نزدیک با برپایی نشستی ،ضمن شنیدن نظرات و پیشنهاد ها و انتقادها ازعزیزان پیشکسوت تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد:پیشکسوتان سرمایه های اصلی ورزش هندبال هستند و وجودشان مایه ی افتخار است و امید وارم همه در راستای اهداف هندبال و رونق هرچه بیشتر این ورزش پر تحرک و پر نشاط ،ما را یاری نمایند تا جوانان و آیندگان هندبال استان ،با الگو قرار دادن آنها ،بتوانند ،هندبال استان را به جایگاه واقعی خودش برسانند.