زمان : 26 Farvardin 1391 - 23:40
شناسه : 49358
بازدید : 2965
سنگ آهن تیمداری می کند؟ از هندبال چه خبر؟ سنگ آهن تیمداری می کند؟ باخبر شدیم که مسابقات هندبال دسته سوم باشگاه های کشور با شرکت 20تیم از سراسر کشور به میزبانی سنگ آهن بافق اواخر سال 90برگزار شد و تیم هندبال سنگ اهن نیز یکی از تیم های شرکت کننده بود .

یزد- مهدی جاور-سرویس ورزشی یزد فردا:باخبر شدیم که مسابقات هندبال دسته سوم باشگاه های کشور با شرکت 20تیم از سراسر کشور به میزبانی سنگ آهن بافق اواخر سال 90برگزار شد و تیم هندبال سنگ اهن نیز یکی از تیم های شرکت کننده بود .

هرچند که تیمهای کردستان و لرستان به دسته 2 صعود کردند و نماینده بافق کاری از پیش نبرد ولی همین حضور تیم هندبال در این دوره از رقابت ها ،حکایت از منحل نشدن فعالیت ورزشی در سنگ آهن است .                                                                                   شنیده ها نیز، حکایت از آن دارد که با توجه به تغییر و تحولات در مدیریت عاملی شرکت مذکور ،احتمال تیمداری در چند رشته ورزشی چون گذشته،وجود دارد و یکی از رشته هایی که مد نظر می باشد هندبال است که دوباره می تواند به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور شرکت کند.

امید واریم شنیده های ما به واقعیت تبدیل شود و اهالی هندبال در سال 91 باز چون گذشته در هیاهوی لیگ قرار گرفته و همین امر باعث رشد هندبال استان و رسیدن به جایگاه واقعی در سطح کشور و فراتر از آن شود