زمان : 26 Farvardin 1391 - 22:39
شناسه : 49354
بازدید : 4688
امیری:تربیت ،جوان و  و کم تجربه است. گفتگو با امیری سر مربی تیم فوتبال تربیت یزد امیری:تربیت ،جوان و و کم تجربه است. محمود امیری ،سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد در مورد بازی با تیم شهرداری یاسوج و پذیرش شکست مقابل حریف در هفته بیست و پنجم رقابت ها گفت:

یزد -مهدی جاور -سرویس ورزشی یزد فردا:محمود امیری ،سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد در مورد بازی با تیم شهرداری یاسوج و پذیرش شکست مقابل حریف در هفته بیست و پنجم رقابت ها گفت:تیم تربیت در مقابل شهرداری یاسوج بسیار عالی و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و بازیکنان در حد نام تربیت ظاهر شدندو حتی در پایان بازی به دلیل ارائه یک بازی زیبا،مورد تشویق هواداران یاسوجی قرار گرفتند.

ولی متاسفانه این تیم ،یک تیم طلسم شده است و هرچه می زند به در بسته می زند و موقعیت هایمان به گل تبدیل نمی شود ،و این برای ما یک معضل شده است .اما در کل سعی کرده ایم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که در قانون فوتبال، کسی به بازی زیبا امتیاز نمی دهد .

همین بدشانسی ها ،گل نزدن ها و به راحتی گل خوردن ها ،باعث شده ،که در جبران  نتیجه ،شرایط سختی را دنبال کنیم و نتوانیم به حقمان برسیم و به نوعی امتیازات حساسی را از دست بدهیم .

می توان گفت، همه به خاطر این است که تربیت ،جوان و کم تجربه است.

وی در ادامه افزود:تیمی که بنده تحویل گرفتم در شرایط خوبی به سر نمی برد و بایک تیم بحران زده ،که 9بازیکن کلیدی و اصلی اش را به دلیل عدم پرداخت بدهی هایشان ،از دست داده بود ،وارد میدان شدم .

ونیم فصل دوم را با همت و تلاش بازیکنان باغیرتی که دلشان با تیم بود و یک تعداد بازیکنان جویای نام در رده سنی امید و جوانان آغاز ،و تا این مرحله رساندم .                           هرچند که بازیکنان تربیت در آستانه اتمام لیگ  ،هنوز حدود 70درصد از مبالغ قراردادشان را نگرفته اند، ولی با غیرت و تعصب تا کنون به همراه من آمده اند و از این بابت ، جای تقدیرو تشکر دارد.

اجازه بدهید این نکته را اضافه کنم که تربیت ،در نیم فصل دوم ،به غیر از آلومینیوم هرمزگان ،تنها تیمی است که در خانه شکست نخورده و کارنامه خوبی داشته است.

امیری ضمن تشکر از کمانه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به خاطر دلداری ها و حمایت ها و همراهی ها و اعتماد به نفس هایی که ،به وی داده است ،اظهار نمود:امید وارم هواداران و اهالی فوتبال درک کنند که بنده در نیم فصل دوم ،چه تیمی را تحویل گرفتم .

امید وارم آنها در دیدار پایانی لیگ،مقابل ماشین سازی تبریز که نیاز مبرم به 3امتیاز بازی دارد تا به پلی آف صعود کند ،تربیت یزد را حمایت کنند ،تا با تمام قوا به جنگ با حریف رفته، و جوانمردانه بازی کند تا حق به حق دار برسد و تربیت در آخرین بازی با کسب نتیجه دلخواه ،در لیگ ماندگار شود .                                                                           هرچند تربیت با یک تساوی ،از سقوط به لیگ پایین تر ،رهایی می یابد،ولی فکرو ذکرمان ،کسب 3امتیاز بازی است و برای رسیدن به این مهم حضور هواداران وفوتبال دوستان را می طلبد که به مانند دور رفت،باز هم تربیت مقابل حریف تبریزی خود ،به برتری برسد و با اگر و اما ها خداحافظی کند و حداقل با ماندگاری در لیگ ،به آینده ای زیبا ،بیندیشد.