زمان : 26 Farvardin 1391 - 17:30
شناسه : 49342
بازدید : 3521
برای اولین بار ثبت نام کلاس اولی ها از اول اردیبهشت در کل مناطق استان یزد مدیر كل آموزش و پرورش استان خبر داد: برای اولین بار ثبت نام کلاس اولی ها از اول اردیبهشت در کل مناطق استان یزد

مدیر كل آموزش و پرورش  گفت:برای نخستین بار، ثبت نام دانش آموران پایه اول ابتدایی در سطح مناطق استان از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود .

به گزارش یزد فردا: محمد كاظم رحیمی ن‍ژاد  در همایش كارشناسان آموزش ابتدایی در باغ پهلوانپور مهریز  گفت: ثبت نام كلاس اولی ها زودتر از موعد مقرر  را  در راستای برنامه ریزی در سطح مدارس ، حل مشكلات احتمالی ، ساماندهی فرهنگیان و فراهم كردن امكانات در سطح واحد های آموزشی عنوان كرد .

وی اضافه كرد:همه مردم استان در مناطق مختلف كه دارای كلاس اولی برای سال تحصیلی 92/91 هستند باید از اول اردیبهشت امسال به مدارس مراجعه و نسبت به ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی اقدام كنند .

مدیركل آموزش و پرورش یزد اضافه كرد: در این خصوص همه برنامه ریزی ها و هماهنگی لازم در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه صورت گرفته و مشكلی در پذیرش دانش آموزان پایه اول وجود ندارد .

رحیمی نژاد همچنین از آمادگی كامل این اداره كل در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی و تحقق سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در سال تحصیلی جدید خبر داد