زمان : 26 Farvardin 1391 - 17:32
شناسه : 49341
بازدید : 2322
افتخارآفرینی دانش آموزان ناحیه یک درمسابقات ربوکاپ بین المللی افتخارآفرینی دانش آموزان ناحیه یک درمسابقات ربوکاپ بین المللی دانش آموزان راهنمایی خاتم الانبیاء ناحیه یک در مسابقات ربوکاپ بین المللی مقام چهارم کشوری را کسب نمودند.

 به گزارش یزد فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، تیم رباتیک دانش آموزی مدرسه راهنمایی خاتم الانبیا(ص) با حضور درهفتمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (Iran Open 2012) رتبه چهارم کشوری را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات که با حضور نزدیک به 400 تیم دانش آموزی و دانشجویی از ایران و 13 کشور خارجی برگزار شد ، تیم رباتیک مدرسه راهنمایی خاتم الانبیا(ص) توانست با پشت سر گذاشتن تیم های رقیب خود در بخش دانش آموزی به مرحله فینال رسیده و در نهایت به کسب مقام چهارمی نایل شود.

لازم به ذکر است تیم رباتیک دانش آموزی مدرسه راهنمایی خاتم الانبیا(ص) یزد به عنوان تیم منتخب از بین 2300 تیم متقاضی شرکت کننده در این مسابقه پس از ارزیابی به هفتمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز شده بود، راه یافت.