زمان : 26 Farvardin 1391 - 20:29
شناسه : 49340
بازدید : 2490
افتتاح نمایشگاه مهدویت، عفاف و حجاب افتتاح نمایشگاه مهدویت، عفاف و حجاب نمایشگاه مهدویت، عفاف و حجاب به مناسبت ایام فاطمیه در دبیرستان ناظم پور ناحیه دو گشایش یافت.

یزدفردا :نمایشگاه مهدویت، عفاف و حجاب به مناسبت ایام فاطمیه در دبیرستان ناظم پور ناحیه دو گشایش یافت.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، این مراسم با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزدو مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و دیگر اعضا برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه به مدعوین گفت: سرمشق قراردادن حضرت فاطمه زهرا (س) و درس گرفتن از زندگی ایشان حمایت از ولایت بعد از واقعه غدیر می باشد.

امین الرعایا همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی از دانش آموزان خواست تا پس از طی نمودن سال های تحصیلی متوالی به برجستگی های علمی و اخلاقی راه یابند و به عنوان یک انسان شایسته از کشور عزیزمان حمایت کنند.

کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش  نیز با اشاره به کمالات بی نظیر حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:کسب معرفت حضرت زهرا (س) تفکر در رابطه با آن بزرگوار می باشد.

شاکری با تاکید بر این مطلب که ما باید الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار دهیم و دل او را شادکنیم افزود:بدون شناخت حضرت زهرا (س) شناخت فرزند ایشان حضرت مهدی (عج) کار بسیار مشکلی است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا 28 فروردین ماه دایر می باشد.