زمان : 25 Farvardin 1391 - 21:00
شناسه : 49305
بازدید : 4758
افتتاح فروشگاه سوره مهر دراستان یزد با حضور مدیرعامل انتشارات سوره مهر و مسئولان استان صورت می گیرد: افتتاح فروشگاه سوره مهر دراستان یزد

فروشگاه انتشارات سوره مهر یکشنبه 27 فروردین ماه 91 در دومین شهر تاریخی جهان افتتاح می شود.
 رئیس حوزه هنری استان یزد با اعلام این خبر گفت: با هدف دسترسی مخاطبان و علاقه مندان کتاب و توزیع بهترآثارمنتشر شده سوره مهر و همچنین عرضه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فروشگاه سوره مهر در استان یزد راه اندازی می شود.
محمد رضا نیکونژاد افزود: این فروشگاه با وسعت حدود 50 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است.
وی با بیان این که در این فروشگاه کتاب های دفاع مقدس سوره مهر ، کتاب های ادبی، هنری و کودک ونوجوان این انتشارات در معرض دید و خرید دوست داران کتاب قرار می گیرد ادامه داد: این فروشگاه آماده ارائه خدمات به دستگاه ها، نهاد های فرهنگی وعلاقه مندان کتاب و کتابخوانی است.
رئیس حوزه هنری استان یزد همکاری با مراکز دانشگاهی ، دانش آموزی، علمی وآموزشی ، کتابخانه های عمومی و مساجد را از عمده فعالیت های پیش روی این انتشارات برشمرد و افزود: این فروشگاه یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری ساعت 18 با حضورحمزه زاده مدیر عامل انتشارات سوره مهر و جمعی از مسئولان استان افتتاح خواهد شد.