زمان : 24 Farvardin 1391 - 11:03
شناسه : 49251
بازدید : 7542
چه کسی بر صندلی مدیریت اداره اوقاف طبس تکیه خواهد زد؟؟؟(6 نظر) پس از گمانه زنی های متعدد: چه کسی بر صندلی مدیریت اداره اوقاف طبس تکیه خواهد زد؟؟؟(6 نظر) با بازنشسته شدن رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طبس، اکنون امکان ارائه برخی خدمات برای مراجعان وجود ندارد که این موضوع موجب نارضایتی ارباب‌رجوع‌ شده است.

طبس- حقانی – خبرنگار یزدفردا: با بازنشسته شدن رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طبس، اکنون امکان ارائه برخی خدمات (مانند تمدید قراردادهای اجاره یا برخی پرداخت‌ها) برای مراجعان وجود ندارد که این موضوع موجب نارضایتی ارباب‌رجوع‌ شده است.

"محمدرضا ارغائی" رئیس بازنشسته اداره اوقاف طبس در این زمینه با اشاره به اینکه احتمالاً این مشکل در روزهای آینده برطرف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مراجعه ارباب‌رجوع برای اموری مانند تمدید قراردادهای اجاره، تشریفات مقدماتی انجام می‌شود که به محض فراهم شدن امکان دست‌یابی به سامانه مالی، قرارداد، نهایی خواهد شد.

محمدرضا ارغایی، 31 سال به عنوان کارمند و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از اسفندماه سال 1390 به افتخار بازنشستگی نایل شده است.

از آنجاکه طبق قوانین جدید سازمان اوقاف و امورخیریه کشور مسئولان جدید الانتصاب این سازمان در ادارات شهرستان باید از کارشناسان علوم دینی و روحانیت محترم باشند، شنیده ها حاکی از انتصاب بسیار نزدیک یک روحانی تحصیل کرده و بومی است که در سیر مراحل گزینش و اداری است و  باید منتظر بود و دید که چه کسی بر صندلی مدیریت این اداره حساس در شهرستان طبس تکیه خواهد زد.