زمان : 23 Farvardin 1391 - 21:09
شناسه : 49209
بازدید : 4270
1804369 نفر در عید نوروز از شهرستان میبد دیدن کردند 1804369 نفر در عید نوروز از شهرستان میبد دیدن کردند در جلسه ای که با حضور اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و بخش خصوصی فعال در این زمینه برگزار شد ...

در جلسه ای که با حضور اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و بخش خصوصی فعال در این زمینه برگزار شد معاون فرماندار میبد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت : شهرستان میبد از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی در زمینه توریستی و گردشگری برخوردار است که باید به آنها توجه و در خصوص به ثمر رسیدن این ظرفیتها اقدام شود.

علیرضا فلاح به حضور گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان اشاره و اضافه کرد : میبد از تاریخ و تمدن کهن و از فرهنگ بسیار غنی و عظیمی برخوردار می باشد و لازم است در این زمینه از ظرفیت های بخش خصوصی نیز استفاده شود.

وی اظهار داشت : مجموعه شهرستان آمادگی دارد تا در زمینه های فرهنگی و گردشگری از تمام ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی استفاده و برنامه ریزی نماید تا هم در زمان عید نوروز و هم در طول سال شهرستان شاهد حضور گردشگران بیشتری باشد و آثار باستانی و کهن شهرستان بهتر به آنها معرفی شود.

در پایان این جلسه از تمامی کسانی که به نوعی در ستاد تسهیلات نوروزی ، برگزاری نمایشگاه ها و همچنین برگزاری جشن روز میبد تلاش کرده بودند تشکر و قدر دانی بعمل آمد.