زمان : 23 Farvardin 1391 - 01:29
شناسه : 49172
بازدید : 4307
دو قاچاقچی مواد مخدر در طبس اعدام شدند دو قاچاقچی مواد مخدر در طبس اعدام شدند سرپرست دادگستري و دادستان عمومي و انقلاب شهرستان طبس از اعدام دو قاچاقچی مواد مخدر در زندان طبس خبر داد.

طبس – حمید رضا حجازی: "غلامحسين توكلي" در گفت‌وگو با خبرنگار یزد فردا گفت:اين دو مجرم به نام‌هاي "ع.ح" 45 ساله اهل شاهرود با اتهامات مشاركت در حمل 1380 كيلوگرم ترياك، مشاركت در حمل 498 كيلو مورفين و حمل و نگهداري 190 كيلوگرم ترياك و  "م.م" 30 ساله اهل تربت حيدريه به اتهام حمل 50 كيلوگرم هروئين صبح امروز در زندان طبس به دار مجازات آویخته شدند.

 

وي افزود: پس از تفهیم اتهام به آنان، رسیدگی و صدور رای پس از موافقت دادستان کل کشور جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب طبس واصل گردیده بود که با توجه به اینکه حکم اعدام برای آنان صادرشده بود در دو مرحله برای آنان تقاضای عفو شد که در کمیسیون عفو استان و کمیسون عفو و بخشودگی قوه قضائیه با عفو و تخفیف مجازات آنان مخالفت شد و رئیس قوه قضائیه با اجرای حکم اعدام آنان موافقت کرد که پس از طی تشریفات قانونی حکم این دو نفر اجرا شد.

سرپرست دادگستری طبس: اجراي اين احكام را در راستای مبارزه قاطعانه با قاچاقچيان مواد مخدر، پيشگير ي از  وقوع جرم و دادن درس عبرت به ساير قاچاقچيان موادمخدر عنوان كرد.

 

 لازم به ذکر است اجراي حكم اعدام اين دو متهم از زمان دستگيري، دو سال به طول انجاميد.