زمان : 20 Farvardin 1391 - 17:45
شناسه : 49064
بازدید : 3241
 از برنامه های نوروزی هلال احمر ابرکوه استقبال شد رئیس هلال احمر ابرکوه از برنامه های نوروزی هلال احمر ابرکوه استقبال شد


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: رئیس هلال احمر ابرکوه گفت:بیش از 45 هزار نفر از برنامه های نوروزی هلال احمر ابرکوه استقبال کردند
خلیل اکرمی در مورد فعالیت های نوروزی این جمعیت در شهرستان ابرکوه اظهار داشت:نیروهای این جمعیت در مدت اجرای طرح خدمت رسانی به مسافران نوروزی با آمادگی کامل در پی کسب رضایت هموطنان مسافر بودند.
وی افزود:هلال احمر ابرکوه در راستای اهداف خیر خواهانه و بشر دوستانه جمعیت و در قالب برنامه های ویژه مسافران نوروزی برنامه های ویژه ای را پیش بینی کرده بود که با تلاش های انجام شده به اهداف خود دست یافت.
اکرمی در ادامه اظهار داشت:یکی از این برنامه ها برپائی 3 چادر و ایستگاه راهنمائی برای مسافران نوروزی در ورودی و خروجی ابرکوه و همچنین در کنار سرو 4500 ساله ابرکوه به عنوان پرتردترین شهرستان در این ایام بود.
وی افزود:در برخی از نقاط نیز چادرهایی برای اقامه نماز مسافران تعبیه شده بود.
این مسئول در مورد استقبال مسافران نوروزی از این خدمات اظهار داشت:بیش از 45 هزار نفر از خدمات هلال احمر در چادرهای راهنمائی و حدود 5 هزار نفر نیز از چادرهای نماز هلال احمر استفاده کرده اند که این امر نشان دهنده مثمر ثمر بودن فعالیت های انجام شده است.
وی افزود:در چادرهای راهنمای مسافران نوروزی افزون بر 60 هزار کاتولوگ و بروشور در زمینه های مختلف و از جمله نماز با همکاری برخی از ادارات و نهادها و از جمله فرمانداری،اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات در اختیار مسافران قرار گرفت.
این مسئول خاطر نشان کرد:برای اولین بار نیز 1350 کیف کمک های کمری  کمک های اولیه به  مراجعه کنندگان اهداء شد.
اکرمی افزود:یکی از اقلام توزیع شده که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت توزیع نقشه راهنمای گردشگری شهرستان ابرکوه همراه با معرفی آثار تاریخی شهرستان با ضمیمه نقشه راه های ایران بود که در تیراژ 5 هزار نسخه از طرف هلال احمر تهیه و تولید شد، ضمن اینکه شش هزار نسخه بروشور راهنمای امداد مسافران نوروزی نیز بین آنان توزیع شد که می توانست در طی سفر راهنمای خوبی برای آنان باشد.
اکرمی همچنین از برپائی یک پست امداد و نجات جاده ای در مسیر جاده ابرکوه- یزد و خدمت به مسافران در حال تردد در این جاده در طی ایام نوروز امسال نیز خبر داد.
وی افزود:در اجرای طرح نوروزی هلال احمر ابرکوه 44 نفر از اعضاء جوانان و امدادگران در قالب 220 نفر روز همکاری کرده اند که از تلاش صادقانه آنان در اجرای این برنامه ها قدر دانی می کنیم.