زمان : 20 Farvardin 1391 - 14:18
شناسه : 49054
بازدید : 2375
روز ملي فناوري هسته اي روز اثبات اقتدار و سربلندي ايران اسلامي به تمام جهانيان است فرماندار يزد: روز ملي فناوري هسته اي روز اثبات اقتدار و سربلندي ايران اسلامي به تمام جهانيان است عزيزا... سيفي به مناسبت روز 20 فروردين روز ملي فناوري هسته اي پيامي صادر كرد و اين روز بزرگ در تاريخ نظام جمهوري اسلامي ايران را به همگان تبريك گفت.

 به گزارش یزد فردا،عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه روز ملي فناوري هسته اي روز اثبات اقتدار و سربلندي ايران اسلامي به تمام جهانيان مي باشد آورده است در 20 فروردين 85 خبر موفقيت دانشمندان ايراني در دستيابي به فناوري غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی جهانيان را از اين جهش بلند در اين عرصه شگفت زده  نمود.

فرماندار با اشاره به سخن مقام معظم رهبري (مدظله العالي) كه فرمودند: «ملت ایران، در این دستاورد عظیم تاریخی زیر بار منت هیچ کس نیست؛ زیرا این دانش بومی شده و با همت و شوق و ذوق جوانان ایرانی و درایت مسئولان به دست آمده است» خاطر نشان كرده است دشمنان نظام جمهوري اسلامي به خصوص آمريكا و متحدانش از ابتداي انقلاب در صدد اين بوده اند تا با ايجاد تحريم ، تهديد، به راه اندازي جنگ نابرابر و... فضاي كشور را به سمت التهاب پيش برده و نگذارند كه كشور در راه رسيدن به اهداف عالي خود موفق باشد كه انرژي صلح آميز هسته اي به عنوان حقي كه براي تمامي كشور ها يكسان است نمونه اي بارز مي باشد كه دنياي استكبار با راه اندازي يك جنگ رواني تمام عيار در پي القاي اين مطلب است كه ايران در پي دستيابي به سلاح كشتار جمعي است تا بتوانند كشورهاي منطقه را برعليه كشور متحد سازد كه علي رغم صرف اين هزينه اي هنگفت كه با گذشت عمر با بركت انقلاب اسلامي هر روز شاهد شكوفايي ، عزت و سربلندي در تمامي حوزه هاي فرهنگي ، سياسي، اجتماعي و علمي بوده ايم و امروز انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي براي مردم آزاده جهان مي باشد كه خواهان رسيدن به استقلال و رهايي از ظلم و بيداري هستند.

وي در بخش ديگري از اين پيام اظهار كرده است:امروز را در حالي جشن  مي گيريم كه جوانان و دانشمنداني با نثار خونشان اين نهال نوپا را آبياري كرده اند و به مردم اين پيام روشن را داده اند كه هيچگاه نبايد در راه رسيدن به اهداف عالي و آرمانها عقب نشيني كرد.

سيفي در پايان ضمن تبريك اين روز و موفقيت دانشمندان ايراني در دستيابي به انواع راديو داروها به همگان و به خصوص حضرت صاحب الزمان (عج) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)افزوده است همه بايد با بهره گيري از رهنمودهاي امام خميني (ره) و منويات رهبري انقلاب با حركت علمی درمسیر آرمان های بلند شهیدان برای محقق شدن ' تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' در جهت پیشرفت جامعه گام برداريم.