زمان : 19 Farvardin 1391 - 18:51
شناسه : 48990
بازدید : 2245
كشف بسته 700 گرمي ترياك از معده قاچاقچي ! كشف بسته 700 گرمي ترياك از معده قاچاقچي !

  فرمانده انتظامي شهرستان ميانه آذربايجان شرقي گفت: پليس يک قاچاقچي مواد مخدر را شناسايي و دستگير کرده و بيش از 1 کيلو ترياک از وي کشف کرد که 700 گرم آن را بلعيده بود.

به گزارش پليس، سرهنگ "حيدري "در تشريح اين خبر گفت: در پي اطلاع از فعاليت يک قاچاقچي مواد مخدر در امر تهيه مواد مخدر از شرق کشور و توزيع آن در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: با انجام تحقيقات اوليه مشخصاتي از فرد مورد نظر بدست آمد و در اين راستا عوامل پاسگاه انتظامي شهيد فرجي در حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي پرايد برانندگي "و.ا" ساكن زنجان و به سرنشيني "م.س" ساكن ميانه مشكوك و خودروي مذکور را متوقف نمودند.

سرهنگ حيدري افزود: در بازرسي از سرنشين 375 گرم مواد مخدر از نوع ترياك ، 9 گرم از جيب كاپشن وي كشف و ضبط شد و متهم در اختيار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حيدري تصريح کرد: پليس مبارزه با مواد مخدر اقدام به عكس برداري سي تي اسكن متهم کرد و متوجه وجود بسته خارجي در معده متهم گرديد که در ادامه مشخص شد وي ششصد و نود گرم را ترياك بلعيده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه اظهار داشت: در مجموع 1073 گرم ترياك از متهم كشف و ضبط گرديد و تحقيقات بيشتر در اين زمينه در حال انجام است.