زمان : 16 Farvardin 1391 - 19:44
شناسه : 48861
بازدید : 2226
فان‌پرسي: رسيدن به رتبه‌سوم کار ساده‌اي نيست فان‌پرسي: رسيدن به رتبه‌سوم کار ساده‌اي نيست



آرسنال اين هفته مقابل کوئينزپارک رنجرز شکست خورد تا نتواند فاصله اش با تاتنهام را در عدد سه نگه دارد.
    

  رابین فان پرسی، کاپیتان آرسنال، از شکست برابر کوئین پارک رنجرز نا امید شده است اما اطمینان دارد روحیه ی آرسنال برای بازی با منچستر سیتی افزایش خواهد یافت .

کاپیتان توپچی ها در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه نا امید شده اند اما نسبت به پایان هفته باید بگویم که مطمئن هستم روحیه ی تیم همانگونه خواهد بود که باید .
ما چند روزی ناراحت خواهیم بود اما بعد از آن روی بازی برابر منچستر سیتی تمرکز خواهیم کرد

خیلی بد است 8 روز منتظر آن بازی بمانیم اما اینگونه است . شکست برابر کوئینز پارک ضربه ی بزرگی بود اما میخواهیم به بازیهای پیش رو نگاه کنیم و یکی از بزرگترین آنها بازی آینده است.

منچستر سیتی در کورس قهرمانی است و در رده ی دوم قرار گرفته است بنابراین نیاز دارد به همه ی امتیازات دست یابد .

ما هفت بازی بزرگ انجام دادیم اما اگر بخواهیم به تیمهایی با بازیکنانی که اسم بزرگی دارند اشاره کنیم باید از منچستر سیتی و چلسی نام ببریم .

باید هفت بازی دیگر انجام دهیم و من معتقدم میتوانیم رده ی سوم را کسب کنبم هرچند کار آسانی نیست . همه برای همه ی امتیازات مبارزه میکنیم و این فرصت در هفته ی آینده بدست می آید .
حتی هفته ی گذشته که با سه امتیاز اختلاف سوم بودیم و هشت بازی باقی مانده بود هرگز کسی فکر نمیکرد همه چیز تمام شده است . تاتنهام و چلسی با پیروزی و کسب هر سه امتیاز به ما نزدیک شده اند ولی ما باید روی تیم خود متمرکز باشیم."