زمان : 16 Farvardin 1391 - 09:46
شناسه : 48825
بازدید : 3291
توسط اداره کل دامپزشکی استان یزد صورت گرفت: تعطیلی یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور استان تعطیلی یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور استان توسط اداره کل دامپزشکی استان یزد صورت گرفت: تعطیلی یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور استان در پی بازدید بازرسان ويژه اداره کل دامپزشکی استان یزد از یکی از کشتارگاه های صنعتي طيور استان، بدلیل نداشتن استاندارد های بهداشتي لازم تعطیل شد.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: با توجه به اهميت رعايت اصول بهداشتي در استحصال مرغ در كشتارگاه ها، از سال گذشته كشتارگاه هاي دام و طيور استان تحت نظر بازرسان ويژه دامپزشكي قرار گرفتند و رفع مشكلات فني، بهداشتي و مديريتي آن ها در دستوركار جدي اين اداره كل قرار گرفت.
دکتر حدادزاده با بیان این مطلب که شیوه غیر اصولی کشتار سلامتی شهروندان و مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازد گفت: با توجه به گزارش بازرسان ويژه اداره كل و عدم رعايت اصول بهداشتي، اين كشتارگاه تعطيل و تا زمان اخذ استانداردهای لازم، از کشتار مرغ در اين کشتارگاه ممانعت بعمل خواهد آمد.
وی در پایان افزود: طرح ساماندهی و اصلاح ساختاری کشتارگاه های طیور استان به منظور ارتقاء كيفي توليد و بهداشت عمومی جامعه در کشتارگاه های طیور استان در حال انجام است.