مدير مسئول هفته نامه نسيم يزد گفت: روابط عمومي هر اداره، نبض آن اداره است و بايد برنامهريزي مدون و منظمي داشته باشد كه در اين راستا عملكرد روابط عمومي استانداري نسبتا مطلوب بوده است.
دكتر محمدرضا ابرقويي در گفتگو با ايسنا - در خصوص ميزان ارتباط روابط عموميهاي ارگان مختلف گفت: تنها چهار تا پنج روابط عمومي آن هم از طريق ارسال خبر با فاكس با نشريه نسيم در ارتباط هستند.
وي اظهار داشت: روابط عموميها بايد ارتباط حضوري، تلفني و مكاتبهاي با نشريات برقرار كنند، تا به خوبي بتوانند اطلاعرساني كنند و طبيعي است كه هر نشريهاي در ازاي انعكاس خير يا عملكرد يك اداره، توقع خاصي را از آن اداره داشته باشد.
اين استاد دانشگاه ادامه داد: متاسفانه خواستههاي ادارات از نشريات محلي يك طرفه است و تصور ميكنند يك نشريه وظيفه دارد، آنچه آنها ميخواهند منعكس كند و در ازاي آن هم هيچ توقعي نداشته باشند.
وي تصريح كرد: حتي نشريات ارسال شده به ادارات مختلف به غير از اداره برق و استانداري، حق اشتراك خود را پرداخت نكردهاند.
مدير مسئول هفتهنامه نسيم يزد در پايان با بيان اينكه مسئول روابط عمومي استانداري فردي خلاق و منظم و با برنامهاي است، گفت: انتظار ما از ايشان بيش از اين بوده و چه موانعي بر سر راهشان بوده و است را نميدانيم.
یزدفردا