زمان : 14 Farvardin 1391 - 23:19
شناسه : 48793
بازدید : 3487
ديدار و تقدير از پرستاران بيمارستان حضرت وليعصر (عج) بافق در روز پرستار صورت گرفت : ديدار و تقدير از پرستاران بيمارستان حضرت وليعصر (عج) بافق


بافق" همزمان با ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار، فرماندار ضمن حضور در بيمارستان حضرت وليعصر(عج)و بازديد از چند بخش آن، با رئيس و تني چند از پرستاران بيمارستان ديدار كردند.

در ابتداي اين ديدار حسين ندافيان ضمن تبريك روز پرستار گفت: حاصل كار پرستاران و تيم پزشكي بيمارستان، سلامتي، شادابي و نشاط كاركنان و در نتيجه افزايش بهره وري بيمارستان است.

وي افزود: انسان با مشاهده زحمات و تلاش  هاي اين قشر زحمتكش به اين نتيجه مي رسد كه هيچ چيز در اين دنيا نمي تواند آن گونه كه سزاوار است پاسخگوي زحمات اين عزيزان باشد.

فرماندار بافق اظهار داشت: جايگاه پرستاران آن قدر رفيع است كه روز ولادت حضرت زينب كبري (س) اسوه صبر و پايداري را براي پاسداشت زحمات اين قشر نام گذاري كرده اند.

وي گفت: شغل پرستاري بسيار حساس و سخت است به طوري كه زمان و مكان نمي شناسد و در ايام تعطيل و غير تعطيل اين عزيزان بايد آماده خدمت رساني به بيماران باشند.

ندافيان تصريح كرد: بهترين نسخه هاي پزشكي بدون اجراي درست و صحيح توسط پرستاران نتيجه اي در بر ندارد و همين موضوع، اهميت كار شبانه روزي پرستاري را نشان مي دهد كه با كوشش زياد، بيمارستان را سرپا نگه داشته اند.

در پايان اين ديدار، فرماندار و مسئولين محلي با اهدا گل و هديه از زحمات پرستاران اين بيمارستان تقدير و تشكر شد.