زمان : 07 Farvardin 1391 - 03:04
شناسه : 48594
بازدید : 2289
بليت هواپيماها را از دلالان خريداري نکنيد بليت هواپيماها را از دلالان خريداري نکنيد

 

ستاد مرکزی سفرهای کشور از مسافران نوروزی خواست برای خرید بلیت، دریافت ویزا، خرید بلیت تور در داخل و خارج کشور فقط به دفاتر هوایی و مسافرتی مجاز مراجعه کنند

  ستاد مرکزی سفرهای کشور از مسافران نوروزی که قصد سفر با ناوگان هوایی را دارند، خواست برای خرید بلیت، دریافت ویزا، خرید بلیت تور در داخل و خارج کشور فقط به دفاتر هوایی و مسافرتی مجاز مراجعه کنند و هرگز سراغ واسطه ها و دلال ها نروند.

 

ستاد مرکزی سفرهای کشور در اطلاعیه ای تاکید کرده است مسافران هنگام عقد قرارداد در مسافرت های داخلی و خارجی آن را به دقت مطالعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه ابهام ، توضیح کافی بخواهند.

 

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه بیشتر هتل های معتبر کشور پایگاه اینترنتی دارد، به مسافران توصیه شده است با مراجعه به پایگاه های اینترنتی ،اطلاعات کافی از امکانات و خدمات هتل یا مراکز اقامتی موردنظر کسب کنند.

ستاد مرکزی سفرهای نوروزی همچنین از مسافران نوروزی خواسته است تنها از اماکن عمومی که از نظر بهداشتی و امور ایمنی در وضع مطلوبی است ، استفاده کنند و همچنین می توانند از منازل استیجاری دارای مجوز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهره مند شوند.

 

در این اطلاعیه از هموطنانی که قصد مسافرت به خارج از کشور در ایام نوروز دارند ،خواسته شده است شخصا برای دریافت ویزا اقدام و مستقیم به سفارت مراجعه کنند،

در غیر این صورت از خدمات مربوطه در دفاتر مسافرتی مجاز بهره گیری و از ارتباط با افراد واسطه و غیرمسئول خودداری شود.

 

مسافران نوروزی پروازهای داخل و خارج از کشور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.stsi.ir مراجع کنند یا با شماره تلفن ۰۹۶۶۹ و همچنین سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۴۴۰ تماس بگیرند.