زمان : 07 Farvardin 1391 - 01:29
شناسه : 48544
بازدید : 1877
شوخی نوروزی علیخانی با اصولگرایان شوخی نوروزی علیخانی با اصولگرایان عضو فراکسیون اقلیت مجلس معتقد است که اصولگرایان با از رده خارج کردن اصلاح​طلبان، مشغول تسویه داخلی هستند.

قدرتالله علیخانی نماینده قزوین در گفتوگو با خبرآنلاین، یکی از خاطراتش از سال 90 را «روزگار این روزهای اصولگرایان» خواند و گفت: اصولگراها فکر نمیکردند به این روزها بیفتند و چند دسته شده و کمر به حذف هم ببندند.
به گفته وی، اصولگریان پس از از رده خارج کردن اصلاح طلبان، اکنون مشغول تسویه حساب داخلی هستند و اوضاع خوبی ندارند و روحا کسل هستند و نمیدانند چرا اینطور شدهاند.
نماینده اصلاح طلب قزوین با خنده خطاب به اصولگرایان گفت: چاه نکن بهر کسی، اول خودت بعدا کسی! این دوستان ما زمانی که اصلاح طلبان را از رده خارج میکردند، فکر نمی کردند که خودشان هم وحدتشان را از دست میدهند و دچار انشقاق میشوند. آنها ذوق عدم حضور اصلاح طلبان را داشتند اما خودشان هم دچار این روز شدند!
او که گاهی در صحن علنی مجلس مشغول گپ و گفت با روحالله حسینیان و برخی دیگر اصولگرایان حامی دولت است، در پاسخ به سوالی که به رابطه وی با این نمایندگان اشاره داشت، گفت: من هر وقت آقای آقاتهرانی را میبینم به او میگویم که مرا دعا کن! او هم میگوید مکه رفتم و برایت دعا کردم.
علیخانی که در طول سال 90 با روحالله جانی عباسپور دیگر نماینده قزوین دوبار مناظره نطقی پرحاشیه داشت، درباره اینکه عاقبت آن اختلاف نظر سیاسی این دو نفر به کجا انجامید، گفت: او تفکردولتی دارد ولی من با او کاری ندارم. این مسائل هم در صحن علنی معمولا تمام میشود و حتی به راهروهای مجلس هم نمیکشد.
نماینده قزوین که میگفت در سه دور نمایندگی مجلس، هم با اصلاحطلبان همکار بوده هم با آبادگرانیها و هم با دیگر اصولگرایان، ادامه داد: از باب هیاهو و پر سرو صدایی مجلس ششم بهتر از دو مجلس هفتم و هشتم بود. آن مجلس هم جنجال داشت هم دعوا. اما اصولگراها مدعی خیلی چیزها بودند و مجالس خودشان را بهترین دوره میدانند اما هم اکنون پایان تلخی را دارند سپری میکنند.