زمان : 29 Esfand 1390 - 18:54
شناسه : 48311
بازدید : 4777
مجلس به وظیفه نظارتی‌اش درباره انتصاب مرتضوی عمل خواهد کرد مجلس به وظیفه نظارتی‌اش درباره انتصاب مرتضوی عمل خواهد کرد


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی به عنوان کسی که پرونده قضایی دارد و همچنان جزو متهمان حادثه کهریزک است را اشتباه خواند و گفت: مجلس حتما در این موضوع وظیفه نظارتی اش درباره انتصاب مرتضوی را عملی خواهد کرد.

جواد آرین منش درباره انتصاب سعید مرتضوی برای ریاست سازمان تامین اجتماعی گفت: آنچه درباره آقای مرتضوی گفته می شود این است که او در ماجرای کهریزک جزو متهمان ردیف اول محسوب می شود و اگر گفته ها درست باشد مجلس حتما وظیفه نظارتی خود در این مسئله را عملی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا مادامی که مرتضوی از مسئله کهریزک تبرئه نشده است مجلس حتما نسبت به این انتصاب واکنش نشان می دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: این نوع انتصاب ها به نوعی بازخوردهای منفی در جامعه و بین افکار عمومی خواهد داشت.

نماینده مشهد گفت: باتوجه به گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی به نظر می رسد افراد مجرب و متخصص در حوزه هایی نظیر تامین اجتماعی کم نباشند. شایسته سالاری از شعارهای دولت بوده و بهتر بود دولت پیروی از این شعار را در انتصاب ها نشان می داد. کم نیستند صاحب نظران و افرادی که تجربه کافی برای اداره سازما تامین اجتماعی را دارند و اتهاماتی هم به آنها وارد نیست.

آرین منش تصریح کرد: معتقدم زمینه انجام نظارت های جدی درباره این موضوع از سوی مجلس فراهم است و مطمئنا در آینده نزدیک شاهد واکنش تند مجلس به این انتصاب خواهیم بود.

منبع:  مهر