زمان : 29 Esfand 1390 - 01:33
شناسه : 48272
بازدید : 5071
مژده و عیدی بزرگ دولت به بافقیهای صبور و ولایتمدار بافق !  سنگ آهن بافق هرگز خصوصی نخواهد شد !(1 نظر) مژده و عیدی بزرگ دولت به بافقیهای صبور و ولایتمدار بافق ! سنگ آهن بافق هرگز خصوصی نخواهد شد !(1 نظر)

مژده و عیدی بزرگ دولت به بافقیهای صبور و ولایتمدار بافق !

سنگ آهن بافق هرگز خصوصی نخواهد شد !

یزدفردا :سرپرستی بافق :حبیب حسن زاده بافقی :استاندار محترم یزد در مراسم آغاز طرح گاز رسانی به بافق ضمن تجلیل از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بافق و نیز تشکر و قدردانی از همه کسانی که در ایجاد تمهیدات لازم برای آغاز طرح گاز رسانی به بافق تلاش نموده اند ، خدمت به مردم را شیرین و کاری عبادی بزرگ نام برد و اظهار امیدواری نمود تا طرح گازرسانی به بافق بزودی به سرانجام رسد و مردم عزیز و صبور بافق از این نعمت ارزشمند بهرمند گردند .

مهندس فلاح زاده در بخش دیگری از بیانان خود با اشاره به این مطلب که شهرستان بافق یک شهرستان منور در تاریخ انقلاب و اسلام است و اینکه هر چه انقلاب برای مردم بافق زحمت بکشد کم است چرا که این مردم برای انقلاب فداکاری کرده اند چه در مبارزات قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و تصریح کرد: اهداء ۳۳۰ شهید ،۹۵ جانباز و ۷۰۰ جانباز بیانگر فداکاری مردم بافق برای انقلاب است.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی فرهیخته ، پیگیر و پرتلاش در بافق ، مردم این شهرستان را مردمی ولایتمدار توصیف کرد که در همه حال پای سختی های نظام ایستاده اند.

مهندس فلاح زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موضوع مطرح شده در رابطه با خصوصی سازی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اظهار داشت بنا به آنچه معاونت محترم اول ریاست جمهوری و نیز جناب آقای مهندس جعفری در تماس تلفنی با ایشان اعلام نموده اند شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دولتی خواهند ماند و هرگز خصوصی نخواهد شد و دولت در پی آنست تا مدیریت اجرائی این معدن بزرگ را تا سطح سازمان توسعه و نوسازی معادن ارتقاء دهد و لذا شرکت سنگ آهن مرکزی ایران همچنان دولتی خواهد ماند .

ما ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان خدمتگزار بالاخص استاندار محترم که در راستای تثبیت حقوق مردم این دیار همت در خصوص اجرائی شدن طرح گازرسانی به بافق و نیز دولتی ماندن شرکت سنگ آهن مرکزی گماشته اند و تلاش آنان برای ابقاء سنگ آهن مرکزی با تصدی دولت امروز به ثمر نشسته است صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم .