زمان : 28 Esfand 1390 - 17:54
شناسه : 48245
بازدید : 5457
منتخب مخاطبان برنامه رادیویی ورزش در یزد :سعيد مظفري زاده، شماره يك ورزش  يزد در سال 90 به همراه نتایج و نمودار آراء منتخب مخاطبان برنامه رادیویی ورزش در یزد :سعيد مظفري زاده، شماره يك ورزش يزد در سال 90 به همراه نتایج و نمودار آراء

نظر سنجي چهره برتر ورزش یزد در سال 90 از نگاه مردم

سعيد مظفري زاده، شماره يك ورزش يزد

یزدفردا :برنامه پر مخاطب راديويي «ورزش در یزد» براي اولين بار در قالب یک مسابقه پیامکی، از طریق مخاطبان، اقدام به انتخاب برترین چهره ورزشی استان یزد در سال 1390 كرد كه با استقبال كم نظير ورزش دوستان يزدي همراه شد.

در اين نظر سنجي، سعيد مظفري زاده، داور فوتبال، با كسب حدود 30% آراي مخاطبان اين برنامه، به عنوان چهره برتر ورزش یزد در سال 90 انتخاب شد.

ابوالفضل زارع زاده، مصطفي حيدري، سعيد علي نژاديان، نجمه سازنجيان، منيژه زارع و نويد ملك ثابت به ترتيب در رده هاي دوم تا هفتم قرار گرفتند؛ حسين جعفري و امير كاظم پور، مشتركاً رده هشتم را به خود اختصاص دادند.

شايان ذكر است گزینه های مطرح شده در این برنامه، توسط عوامل اين برنامه راديويي و مشاوره با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با ملاک افتخار آفرینی چهره هاي ورزشي یزد در عرصه های ورزشی بین المللی در سال 90 انتخاب شده است. این برنامه موفق رادیویی با اجرا و تهيه امید حسین مرشدی و همکاری محمد علی صادقیان و جواد ملک ثابت روز های یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به صورت زنده، صبح ها از ساعت هشت و چهل دقیقه الی نه و ده دقیقه تقدیم دوستداران ورزش می­شود.

نتایج مرد شماره یک ورزش یزد