زمان : 28 Esfand 1390 - 09:33
شناسه : 48236
بازدید : 2221
فرماندار يزد: با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم فرماندار يزد: با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم

         بسم الله الرحمن ارحيم

يامقلب القلوب والابصار                      يا مدبرالليل و النهار
         يامحول الحول والاحوال                      حوّل حالنا الي احسن الحال

عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی انسانها زیبا می شود آورده است بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم و جمال پروردگار را به تماشا مي نشينيم.

فرماندار با اشاره به تحول و زندگي دوباره طبيعت در بهارخاطر نشان كرده است نوروز نويد بخش افكار نو، كردار نو و تصميمهاي نو براي آينده اي بهتر است.

سيفي در ادامه آورده است: در سال 1390كه از طرف مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان سال جهاد اقتصادي نام گذاري شده است شاهد پيشرفت ها در عرصه اي مختلف علمي ، سياسي ، اجتماعي و ... بوده ايم.

در اين سال مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن ضمن برگزاري جشن بزرگ پيروزي انقلاب بار ديگر به دشمنان يادآوري كردند كه هيچگاه از آرمانهاي انقلاب خود كوتاه نخواهند آمد و تا آخرين قطره ي خون خود از رهبر خود حمايت مي كنند.

وي با اعلام اينكه 12 اسفندماه روز پيروزي نهايي مردم در سال جهاد اقنصادي بوده است تصريح كرده است دراين روز مردم با حضور گسترده خود در پاي صندوقهاي راي در آينده كشور خود سهيم باشند و مشت محكمي را به دهان ياوه گويان بزنند.

فرماندار افزوده است :از خداوند سبحان مسئلت دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال جدید ودهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت با تکمیل طرح ها و پروژه های در دست اقدام شاهد به بار نشستن بخشی از زحمات خدمت گزاران مردم شریف شهرستان باشیم .

سيفي در پايان ضمن تبريك آغاز سال نو و فرارسيدن بهار طبيعت و نوروز باستاني را به همه هموطنان عزيز به خصوص مردم درالعباده و درالعلم يزد براي همگان سالي توأم با عزت و سربلندي همراه با سلامتي و آسايش آرزو كرده است.