زمان : 28 Esfand 1390 - 02:17
شناسه : 48229
بازدید : 1309
افتتاح كارگاه سنجش قاليبافي در مركز فني و حرفه اي خواهران اردكان افتتاح كارگاه سنجش قاليبافي در مركز فني و حرفه اي خواهران اردكان

افتتاح كارگاه سنجش قاليبافي در مركز فني و حرفه اي خواهران اردكان


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد در بازديد از مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان اردكان خواستار ايجاد امكانات رفاهي مناسب در اين مركز براي استقرار مهمانان نوروزي همكار كه از ساير استان ها به يزد سفر مي كنند شد .


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد حبيب الله كارگر در اين بازديد ضمن ديدار با كاركنان اين مركز با تأكيد بر ارائه آموزش هاي مهارتي مورد نياز جوانان اين شهرستان و تناسب آموزش با بازار كار به بررسي مشكلات و مسائل مركز اردكان پرداخت .


لازم به ذكر است : مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان از آزمون هاي عملي در حال برگزاري رشته هاي آشپز سنتي ، سفره آرايي و قاليبافي ديدن كرد .


شايان ذكر است در اين بازديد ، نادر متألهي – رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان اردكان – از افتتاح كارگاه سنجش قاليبافي با هزينه اي بالغ بر پنج ميليون ريال در مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران اردكان در راستاي برگزاري آزمون هاي عملي معرفي شدگان بيمه قاليبافي خبر داد .


وي بيان كرد : در حال حاضر يك قالي شش متري در اين كارگاه در حال بافت است كه هزينه مواد اوليه آن توسط خيرين پرداخت گرديده و پس از اتمام به حرم مطهرحضرت ابوالفضل اهدا خواهد شد .


وي خاطر نشان كرد : در سال جاري بيش از يك هزار و 500 نفر – آزمون براي متقاضيان بيمه قاليبافي در اين مركز برگزار شده است .