زمان : 27 Esfand 1390 - 09:44
شناسه : 48208
بازدید : 459
منتشر نشود منتشر نشود
محمد علی قاسم زاده بافقی
ghasemzadehamin@yahoo.com


جمعه شب ۲۹/۱۲/۹۰ انجام شد

تجمع جمعی از شهروندان بافقی در امامزاده عبدالله (ع)بافق

پیرو سخنان حجت الاسلام محمد رضا رضی پس از پایان نماز جمعه در بین نمازگزاران مبنی بر شروع تحصن تا احقاق حقوق بافق از معادن این شهرستان و اعتراض نسبت به تغییر ناگهانی مدیر مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تعدادی از مردم بافق در این تجمع شرکت کردند.

در این تجمع که در آن برخی از روحانیون و طلاب بافق نیز حضور داشتند حجت الاسلام حمید جیهانی دلایلی برای تشکیل این تجمع بیان کرد.

جیهانی گفت:تاکنون حق مردم بافق توسط مدیران ارشد صنعت و فولاد کشور تضییع شده و همین که دکتر یاراحمدی را مجبور به استعفا کرده اند نشان از دستهای پشت پرده مافیای فولاد و مانع بودن این مدیر در رسیدن به اهدافشان دارد.

جیهانی دلایل برکناری دکتر یاراحمدی را پی گیری های وی برای خصوصی نشدن سنگ آهن،پی گیری رسمی شدن کارگران ،و پی گیری ها برای وصول طلبی که شرکت سنگ آهن از فولاد اصفهان دارد و مواردی از این قبیل دانست و اضافه کرد اینگونه رفتارها در عزل و نصب مدیران بی احترامی به کاگران و مردم بافق است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام رضی نیز در خصوص اصل ۴۴ قانون اساسی و تفاوت خصوصی سازی با واگذاری معادن سخنانی مطرح کرد.

این جلسه با سخنان مخالفان و موافقان تغییر مدیریت شرکت سنگ آهن و بیان استدلالهایی برای مثبت یا منفی بودن این تغییر ادامه یافت.

شایان ذکر است این تجمع با بیان اینکه با حضور دکتر یاراحمدی جلسه ای برای تنویر افکار عمومی از دلایل استعفا و ماجرای سنگ آهن بافق در آینده ای نزدیک برگزار می شود ساعت ۲۴ به پایان رسید.     نظر :