زمان : 26 Esfand 1390 - 21:56
شناسه : 48180
بازدید : 1607
ترويج فرهنگ حسنه انفاق و زکات توسط روحانيون و مبلغين شهرستان تفت ترويج فرهنگ حسنه انفاق و زکات توسط روحانيون و مبلغين شهرستان تفت

ترويج فرهنگ حسنه انفاق و زکات توسط روحانيون و مبلغين شهرستان تفت

روحانيون و مبلغين شهرستان تفت در نشستي با مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) اعلام همکاري خويش را در جهت گسترش فرهنگ حسنه انفاق و زکات اعلام نمودند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي : طي نشست صميمانه اي که در سالن کنفرانس کميته امداد امام خميني (ره) استان يزد برگزار شد، تعدادي از روحانيون و مبلغين شهرستان تفت جهت فرهنگ سازي و گسترش فرهنگ حسنه انفاق و نيکوکاري و فرهنگ سازي فريضه مهم زکات اعلام همکاري خويش را با اين نهاد اعلام نمودند.

در اين جلسه "مهندس حميد نصيري" مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت : نهادينه کردن حس نوع دوستي و مسئوليت پذيري تک تک افراد جامعه در مورد خدمت به فقراء و نيازمندان از وظايف مهم به شمار مي رود که براي تحقق اين امر مهم ، همکاري کليه مسئولين بخصوص روحانيون معزز نياز است.

در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين حسيني مسئول زکات کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان تفت نيز با اشاره به آيات و روايات اسلامي در مورد انفاق و زکات و همچنين کمک به هم نوع مطالبي را بيان نمود