زمان : 25 Esfand 1390 - 22:39
شناسه : 48166
بازدید : 8408
گزارش تصویری مراسم معارفه معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری یزد(2 نظر) گزارش تصویری مراسم معارفه معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری یزد(2 نظر)

گزارش تصویری مراسم  معارفه معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری یزد


یزدفردا :صبح امروزبا حضور مهندس میروکیلی شهردار یزد  وحجت الاسلام مطهریان رییس شورای اسللامی شهر یزد ،محمد رضا پیرنیا معاونت مالی اداری شهرداری  یزد،شهرداران مناطق و مسئولین شهرداری یزد ، مهندس حمید قلم سیاه به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد معارفه گردید .

مهندس حمید قلم سیاه که دارای مدرک مهندس عمران و فوق لیسانس مهندسی سیستم ها  بوده ، سابقه فعالیت در حوزه های معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی استانداری یزد و سازمان مدیریت و. برنامه ریزی ،عضو علی البدل هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ، مشاور وزارت کار و مدرس دانشگاههای استان را را دارد.

معارفه  مهندس قلمسیاه تنها چند روز مانده به سال تحویل با توجه  اهمیت ویژه حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری  که پس از بازنشستگی مهندس آثاری معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد  یکی از اقدامات مثبت شهرداری یزد در سال 90 به شمار می آید و امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده مهندس حمید قلمسیاه شاهد حرکت های موثر شهرداری در این بخش باشیم هر چند که حرکت های موثر در این بخش در گرو بودجه و اعتبیارات ویژه ای است که حمایت مسئولین امور شهری و مقامات ارشد استان را می طلبد .




سرویس عکس یزدفردا

عکاس : مجید دهقانی زاده

یزدفردا