زمان : 25 Esfand 1390 - 12:47
شناسه : 48149
بازدید : 9020
مهندس حمید قلم سیاه با حکم شهردار یزد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد شد(1 نظر) مهندس حمید قلم سیاه با حکم شهردار یزد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد شد(1 نظر)

اعظم السدات ميرجليلي – خبرنگار يزد فردا : -صبح امروزبا حضور شهردارمیروکیلی و حجت الاسلام مطهریان مهندس حمید قلم سیاه به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد معارفه گردید .


رئيس شوراي اسلامي شهر يزد امروز ظهر در مراسم معارفه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد، گفت: با توجه به آنكه فعاليت در حوزه ترافيك نقش مستقيمي در زندگي روز مره مردم دارد لذا فعاليت در اين حوزه بسيار مهم و خطير است .


حجت الاسلام حميد رضا مطهريان افزود: بايد در برنامه ريزي ها و پروژ ه هايي كه انجام مي شود با توجه به آينده دور تصميم گيري شود و براي رفع مشكل ترافيك كارهاي سطحي و راه حل هاي زودگذر انجام نگردد.


سيدعلي اكبر ميروكيلي ا نيز در اين مراسم اظهار داشت : وضعيت ترافيكي شهر يزد در بهترين حالت ممكن قرار دارد و اقدامات زيادي براي تسهيل تردد روزانه مردم توسط شهرداري يزد انجام شده است.


وي ادامه داد: اصلاح هندسی 63 تقاطع همسطح و غیرهمسطح در شهر یزد با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال كه در مناسب سازی مسیرها و کاهش تلفات جانی تصادفات اثرات زيادي داشته در همين راستا است .


شهردار يزد گفت: با انجام پروژه فیبر نوری در سطح شهر 24 تقاطع به نظارت تصویری مجهز شده و مدیریت الکترونیکی و هوشمند ترافیک در شهرداري يزد حاكم شده است .


ميروكيلي ادامه داد: علاوه بر آنكه در سال جاري اولین پارک آموزش ترافیک شهر یزد به مساحت 3 .2 هکتار دارای طرح و نقشه مصوب در زمینی به مساحت چهار هکتار و با صرف هزینه ای به میزان چهار میلیارد و 600 میلیون ریال با هدف ترویج فرهنگ ترافیک در محل چهارراه فضای سبز و جنب پارک شهدا به بهره برداری رسید.


شهردار يزد در پايان گفت: دوربین های کنترل ترافیک در 19 چهارراه شهر یزد نصب شده وچهارراه های مجهز به دوربین به صورت هوشمند کنترل مي شود و براساس نیاز برنامه های زمان بندی ازمرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد اعمال می شود.


در پايان اين مراسم حميد قلم سياه به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد معرفي و اززحمات و خدمات چندین ساله مهندس محسن آثاری معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد که چند ماه قبل به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد .


مهندس حمید قلم سیاه که دارای مدرک مهندس عمران و فوق لیسانس مهندسی سیستم ها می باشد سابقه فعالیت در حوزه های معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی استانداری یزد و سازمان مدیریت و. برنامه ریزی ،عضو علی البدل هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ، مشاور وزارت کار و مدرس دانشگاههای استان را را دارد.