زمان : 25 Esfand 1390 - 00:50
شناسه : 48136
بازدید : 2179
دومین دوره آموزشی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در استان یزد دومین دوره آموزشی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در استان یزد

دومین دوره آموزشی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در استان یزد

دومین دوره آموزشی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه با حضور سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در این دوره آموزشی که با حضور 120 نفر از کارکنان ادارات اوقاف استان یزد برگزار شد به بررسی مشکلات و نواقص سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه پرداخت.

مومنی شفاف سازی و یکپارچگی بین اجزای سازمان اوقاف را از اهداف راه اندازی سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد با اجرای این سامانه به محض انجام یک عملیات، کل سطوح سازمان می توانند مراحل این عملیات را ملاحظه نمایند و می توانیم شفافیت موجود در تمام سطوح را به مردم ارائه کنیم.

مومنی راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه را گامی مهم در راستای جلب اعتماد مردم عنوان کرد و تعامل و همکاری اجزاء سازمان را برای رسیدن به این مهم خواستار شد.