زمان : 24 Esfand 1390 - 15:20
شناسه : 48094
بازدید : 1839
کرسی آزاد اندیشی ویژه اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار گردید کرسی آزاد اندیشی ویژه اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار گردید
 در ابتدای جلسه بعد از تلاوت قرآن و بیان معانی آیات تلاوت شده، حجت­ الاسلام حرزاده، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­های آزاد اسلامی استان یزد مطالبی را بیان نمودند.
وی در ادامه به بیان اهمیت برگزاری کرسی­های آزاد اندیشی پرداخت و لزوم  اجرای این امر در قشر دانشگاهی و مخصوصاً اساتید را یادآور شده برگزاری کرسی آزاد اندیشی در گروه معارف اسلامی به دلیل نوع کار و سِبقه­ی فرهنگی-اسلامی موجود در این گروه دارای ارزش بیشتری برشمرد.
همچنین در ادامه این کرسی ، حجت­الاسلام رایگان ، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­های آزاد اسلامی را یزد به عنوان داور این برنامه، به بیان چگونگی برگزاری و برخی از قوانین کرسی آزاد اندیشی پرداخت.
سپس مطابق قوانین اجرای کرسی، اساتید موافق دو دیدگاه و چند تن از شرکت­کنندگان، حولِ موضوع و دیدگاه­های موجود در بین اساتید گروه معارف به طرح استدلال­ها و نقطه­نظرات خود پرداختند.
در پایان، داور کرسی به جمع­بندیِ مباحثِ مطرح شده پرداخت.