زمان : 23 Esfand 1390 - 11:55
شناسه : 48040
بازدید : 4557
همایش تجلیل از دانش آموزان ایتام شهرستان مهریز برگزار شد همایش تجلیل از دانش آموزان ایتام شهرستان مهریز برگزار شد
به گزارش اعظم زارع بیدکی خبرنگار یزدفردا؛  فرماندار مهریز در این همایش که كه با حضور حداد معاون پشتیبانی اداره كل آموزش و پرورش استان برگرار شد با تقدیر از کسانی که زمینه ساز برگزاری این همایش باشکوه شده اند گفت: شما دانش آموزان با کسب مقامهای علمی و اخلاقی مایه افتخار و مباهات برای شهر خود شده اید.
مهدی کیانی مقدم با بیان اینکه مهریز دارای ظرفیتهای بسیار ارزشمندی در همه زمینه ها است افزود: از مهم ترین این ظرفیتها برخورداری این شهرستان از سرمایه انسانی بسیار با استعداد و آماده جهش در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.
وی توفیق حضور در جمع برترینهای ایتام و اولیای فرهنگی آنان و نیز خیرینی که در برگزاری این همایش نقش داشته اند را توفیقی بزرگ ذکر نمود.
مدیر آموزش و پرورش نیز در این همایش تلاش و کوشش دانش آموزان شهرستان در کسب توفیقات علمی و اخلاقی را ستود و گفت: ارائه خدمات مخنلف فرهنگی و رفاهی جزء اولویت های این اداره در طول سال نسبت به ایتام تحت پوشش است.
حسن حاضری افزود: همه ما در قبال وضعیت تحصیلی و پرورش ایتام مسئولیت خطیری بر عهده داریم و ارتقای علمی ، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان یتیم از مهمترین محورهای فعالیت آموزش و پرورش مهریز است.
وی گفت: بیش از 300 نفر دانش آموز یتیم در سطح واحدهای آموزشی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که با کسب رتبه های برتر علمی و اخلاقی در سطح استان و کشور برای مهریز افتخار آفریده اند.
در این مراسم که در محل تالار شهر مهریز با حضور جمعی از مسئولان و خیرین برگزار شد با اهداء لوح سپاس و هدایایی از دانش آموزان یتیم مهریز و 80 نفر اولیای فرهنگی آنان تجلیل بعمل آمد.