زمان : 23 Esfand 1390 - 11:20
شناسه : 48039
بازدید : 2126
 ولایتمداری ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مردم دارد ولایتمداری ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مردم دارد
به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، حجت‌الاسلام عباس سبحانیان عصر دیروز در جمع مدیران رسانه‌های استان یزد اظهار داشت: همه رسانه‌ها در این برهه حساس به مسئولیت خود واقف هستند و رسانه‌های متعهد و همگام با نظام نیز تاکنون در راستای همین مسئولیت‌ها حرکت کرده‌اند.

وی افزود: فضای کشور ما اکنون از نظر سیاسی، فضای بسیار خوبی است و این مهم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مشخص شد. با این وجود باید کل را ببینیم و به وضعیت موجود رضایت نداشته باشیم زیرا اگر وضعیت فعلی را مطلوب و ایده‌آل بدانیم، نقطه سقوط و سراشیبی آغاز می‌شود.

همه مسئولان و رسانه‌ها باید در فعالیت‌های خود اصولگرایی را مدنظر قرار دهند و بر اساس اصول و خط و مشی نظام قدم بردارند.

سبحانیان خاطرنشان کرد: بحث رعایت خط قرمزها، و دفاع از حریم ولایت بسیار حائز اهمیت است و تاکنون نیز توسط رسانه‌های داخلی رعایت شده است.

وی تاکید کرد: همگان باید بدانند که این نظام یک هدایت‌کننده بیشتر ندارد و دیگرانی که در کنار ایشان قرار گرفته‌اند، تنها کمک‌کننده هستند و باید خود را یک نیروی کمکی بدانند.

سبحانیان بیان کرد: ولایتمداری ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مردم دارد و لازم است با تقویت این اعتقادات، مردم را به سمت نظام هدایت کنیم.

وی با تاکید بر تقویت معنویت در زندگی مردم خاطرنشان کرد: مسئله معنویت‌افزایی زیربنای مسائل اعتقادی و ایمانی است.باید تلاش کنیم تا میزان آگاهی جامعه را بالا ببریم و مردم را نسبت به وقایعی که در اطراف آنها رخ می‌دهد، مطلع کنیم.

وی افزود: برخی از مسئولان و رسانه‌ها در برخی امور شعار زده شده‌اند و باید تلاش کنیم خروجی برنامه‌ها این باشد که سطح بینش عمومی جامعه افزایش پیدا کند.

سبحانیان از همراهی و تعامل رسانه‌های استان یزد در برنامه‌های مختلف عنوان کرد: رسانه‌های استان در پوشش اخبار سپاه خوش درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست از خبرنگاران استان یزد تجلیل کرد و اظهار داشت: مجموعه سپاه الغدیر استان یزد همواره آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه است.