زمان : 22 Esfand 1390 - 21:52
شناسه : 48002
بازدید : 2302
 تقدیر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه از همکاری مردم و مسئولان در برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی تقدیر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه از همکاری مردم و مسئولان در برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه از همکاری مردم و مسئولان در برگزاری با شکوه هفته منابع طبیعی قدردانی کرد.

محمد مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:هفته منابع طبیعی که هدف آن فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جامعه در راستای حفظ و حراست و احیاء عرصه های طبیعی است، امسال نیز با همکاری مردم و مسئولان چون سالیان گذشته به خوبی برگزار شد که جا دارد از این تلاش ها قدر دانی کنیم.

وی به طور ویژه از امام جمعه شهرستان به دلیل توجه به امر منابع طبیعی به خصوص در این هفته تقدیر و تشکر کرد.

صادقی افزود:در این هفته ادارات مختلف شهرستان نیز با حضور در برنامه جشن درختکاری به یاری منابع طبیعی آمده اند که ضمن تشکر از آنان از فرماندار شهرستان نیز به سبب حضور دلگرم کننده در این مراسم تقدیر می کنیم.

وی خاطر نشان کرد:اعضاء بسیج سازندگی نیز در طول این هفته یاور ما بوده اند و همچنین سازمان جوانان هلال احمر شهرستان نیز نقش بارزی در برگزاری جشن درختکاری داشتند.

صادقی افزود:آماده سازی بوستان بین راهی که جشن درختکاری در آن انجام شد، حاصل همکاری بخشداری مرکزی،شهرداری مهردشت،شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی ، راه و ترابری و آب و فاضلاب شهری بود که تلاش صادقانه این عزیزان را قدر می دانیم.

وی خاطر نشان کرد : در طی این هفته برنامه های متنوعی به اجراء رسید که از جمله آن ها می توان به فراخوان ادبی اشاره کرد که جا دارد از کسانی که نسبت به ارسال آثار خود به این فراخوان اقدام کردند،برگزیدگان فراخوان که در مراسم روز درختکاری به ارائه آثار خود پرداختند و داور این فراخوان تشکر خاص داشته باشیم.

صادقی افزود:در طی این هفته برخی از مدارس و دانشگاه ها نیز با حضور داوطلبانه در عرصه های طبیعی از جمله بوستان فراغه، پروژه کنترل سیل کاسه رود و مرتع آب مک به اجرای برنامه پرداختند که از جمله آن ها می توان به راهنمائی نمونه ابن سینا،مهد کودک و پیش دبستانی شاهد،دانش آموزان آموزشگاه 15 خرداد،دبستان شهید آدمی و پیش دبستانی تربیت به همراه مربیان خود در کانون معراج ودانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد که قدر دان زحمات این عزیزان هستیم.

وی خاطر نشان کرد:امسال و با برگزاری نخستین مسابقه عکس منابع طبیعی در کشور عکاسان ابرکوه نیز با حضور با برنامه در عرصه های منابع طبیعی شهرستان، آثار خود را به این مسابقه کشوری ارسال کردند که کاری قابل تقدیر بود.

صادقی افزود:نمایشگاه عکس منابع طبیعی نیز امسال برای نخستین بار با همکاری این عزیزان و در اختیار گذاشتن سالن اداره ارشاد اسلامی توسط مسئولان این اداره برگزار شد.

وی یکی دیگر از برنامه های خوب اجراء شده در این هفته در ابرکوه را برگزاری جشن کودک و طبیعت در بوستان فراغه ذکر کرد.

صادقی افزود:اعتقاد داریم که فرهنگ سازی باید از کودکان شروع شود و به همین دلیل کودکان نقش زیادی در برنامه های هفته منابع طبیعی دارند.

وی یادآور شد:همه ساله کودکان در روز درختکاری به اجرای برنامه می پرداختند که با توجه به کمبود وقت، تلاش های چندین ماهه آنان در تهیه برنامه ها کمتر مورد توجه واقع می شد و به همین دلیل، امسال و برای نخستین بار در شهرستان، روزی را به کودکان اختصاص دادیم که علاوه بر فراهم کردن روزی شاد برای کودکان ، برنامه های خوب آنان نیز به صورت کامل اجراء شد.

صادقی افزود:این برنامه حاصل همکاری خوب مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 ابرکوه بود که با همیاری های صمیمانه مهد کودک و دبستان بعثت و دبستان 15 خرداد به خوبی اجراء شد که از تلاش این عزیزان نیز تقدیر می کنیم.

وی ضمن قدر دانی از خبرنگاران شهرستان برای پوشش مناسب خبری هفته منابع طبیعی افزود: برخی ازخبرنگاران شهرستان نیز با حضور پر رنگ خود در برنامه های این هفته، پوشش خبری خوبی به این برنامه ها دادند و حاصل آن ارسال ها ده ها خبر و تصویر به رسانه ها بود که این مسئله نمود پر رنگی در فرهنگ سازی در مورد عرصه های منابع طبیعی دارد و در این جا قدر دانی خود را از تلاش های آنان اعلام می کنیم.