زمان : 21 Esfand 1390 - 17:03
شناسه : 47933
بازدید : 1901
همايش روساي انجمن هاي اولياءو مربيان مدارس در یزد همايش روساي انجمن هاي اولياءو مربيان مدارس در یزد
 مديركل آموزش و پرورش استان در اين همايش به جايگاه ارزشمند اوليا و مربيان اشاره كرد و گفت :ايجاد زمينه براي ورود به تغييرات جديد ساختاري و نگاه كلي نسبت به مسير و جهت نظام آموزش و پرورش كشور از مهمترين وظايف انجمن اولياء و مربيان است .
محمدكاظم رحيمي نژاد به نگاه جامع بر مبناي ايدئولوژي اسلامي شيعي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش تاكيد كرد و افزود : همكاري اوليا و مربيان از مهمترين عامل در دستيابي به اين امر مهم با محوريت سيره اهل بيت و ارزشهاي نظام مقدس اسلامي است .
وي ايجاد زمينه هاي اجراي نظام آموزشي جديد در آموزش و پرورش را از ديگر وظايف روساي انجمن اوليا و مربيان دانست و گفت : انتقال اهداف ، طرح ها و برنامه هاي نظام جديد آموزشي كشور به خانواده ها و دانش آموزان و همراهي و همكاري با عوامل درگير در مسائل آموزشي و پرورشي از ديگر موارد موثر در موفقيت هاي استان است .
رئيس آموزش و پرورش ناحيه دو يزددراين همايش گفت: پيوند بين مدرسه و خانواده از مهمترين عوامل موفقيت در زمينه هاي پرورشي و تربيتي دانش آموزان است .
مرات امين الرعايا تقويت احساس مسئوليت در مقابل تربيت فرزندان را از اهداف تشكيل انجمن اوليا و مربيان دانست و گفت : ايجاد ارتباط صميمي بين اوليا و مربيان از ديگر عوامل موفقيت در حوزه تربيتي دانش آموزان است .