زمان : 21 Esfand 1390 - 11:54
شناسه : 47922
بازدید : 2496
مسئول بسیج سازندگی ناحیه یزد: وظیفه ما خدمت به مردم است مسئول بسیج سازندگی ناحیه یزد: وظیفه ما خدمت به مردم است
به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، محمد علی سلطانی مسئولی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مرکزی یزد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی محرومیت زدایی و کمک به قشر ضعیف جامعه است.

وی افزود: برای رفع محرومیت ها برنامه های متعددی در طول سال توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور و یزد برگزار می شود که جشن نیکوکاری یکی از این برنامه هاست.

سلطانی ادامه داد: امسال نیز مانند سنوات گذشته با نزدیک شدن به پایان سال تلاش کردیم تا با جمع آوری کمک های مردم خون گرم و مهرورز یزدی دل خانواده های بی بضاعت را شاد کنیم.

وی گفت: 18 اسفند ماه با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 70 غرفه در سراسر شهرستان یزد برپا شد تا یزدی ها بتوانند به راحتی هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به دست همشهریان نیازمند خود برسانند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مرکزی یزد افزود: تعداد 150 نفر از بسیجیان با حضور در این غرفه ها هدایای مردمی و نذورات نقدی آنان را دریافت کردند.

وی هدف از اجرای این طرح را محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: مردم کشور ما از قدیم بسیار مهربان و خون گرم بودند و به حل مشکلات یکدیگر بسیار اهمیت می دادند.

سلطانی در پایان اضافه کرد: در جشن نیکوکاری امسال بیش 100 میلیون ریال هدایای نقدی جمع آوری شد اما هدایای غیر نقدی همچنان در مرحله لیست برداری قرار داد.