زمان : 18 Esfand 1390 - 10:11
شناسه : 47792
بازدید : 2792
بخشدار دستگردان: در این انتخابات، نظام مردم سالاري به عنوان يك مدل جديد موفق حكومتي به دنيا عرضه شد(5 نظر ونظری از دکتر عبدالله زاده و پاسخی از نویسنده  ) بخشدار دستگردان: در این انتخابات، نظام مردم سالاري به عنوان يك مدل جديد موفق حكومتي به دنيا عرضه شد(5 نظر ونظری از دکتر عبدالله زاده و پاسخی از نویسنده )
به گزارش خبرنگار یزدفردا، بخشدار عشق آباد با صدور پیامی، از حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و انتخاب دکتر محمدعلی عبداله زاده را به وی تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
خداي قادر و متعال را شاكريم كه ملت بزرگ، آگاه و زمان شناس ايران اسلامي با فضل و عنايت بي پايانش تحت توفيقات عاليه حضرت بقيه الله الاعظم عجل الله تعالي فرجه الشريف، بار ديگر حماسه اي عظيم و بي نظير آفريدند و چشم دشمنان و فتنه گران را كور و قلب رهبر معظم انقلاب و دوستان را شاد و خشنود نمودند .
شركت بي سابقه مردم شريف ايران در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي يك بار ديگر نظام مردم سالاري را به عنوان يك مدل جديد موفق حكومتي به دنيا عرضه كرد .
درود خدا بر شما ملت شگفتي ساز كه در دفاع از دستاوردهاي سالهاي ايستادگي و استقامت براي حفظ آرمانهاي والاي شهدا و دفاع از عزت و اقتدار ايران اسلامي جانانه به ميدان آمديد و ثابت كرديد عصر، عصربدر و خيبر و عصر فتح سنگرهاي استكبار جهاني به دست مستضعفين و آزادگان جهان است .
12 اسفند 1390 به عنوان يك روز به يادماندني و جاودان در صفحه تاريخ تابناك ايران عزيز اسلامي ثبت و ضبط گرديد، روزي كه شاهد حضور گسترده و بي نظير ملت مومن و شجاع كشور به ويژه مردم بيدار و سرافراز "بخش دستگردان" در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي بود .

بدينوسيله با قدرداني از حضور حماسي، ارزشمند و انقلابي مردم شريف وولايتمدار در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دست يكايك شما مردم شريف و ولايي را به گرمي مي فشاريم و لازم مي دانم كه از روح معنوي شهر امام جمعه محترم و معزز و محبوبمان كه با درايت و تيزبيني و ارشادات و پندهاي وحدت بخش و حكيمانه شان و همچنين از تلاش مجدانه مجريان، ناظران و بازرسان انتخابات كه با تلاش فراوان، بار اين مسئوليت قانوني را بر دوش كشيدند و با صداقت و امانت، آراي مردم را صيانت و پاسداري نمودند و از متصديان نظم و امنيت اعم از نيروي انتظامي و بسيج كه آسايش روحي و رواني مردم را تامين كردند، از رسانه ها و خبرنگاران و همه كساني كه در هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات مساعدت ورزیدند، همچنين از كليه نامزدها و مسئولين محترم ستادهاي كانديداها كه در نهايت احترام و ادب و بر اساس معيارهاي اخلاقي و اسلامي مقدمات يك انتخابات پرشور و حماسي را فراهم نمودند صميمانه سپاسگزاري مي نماييم .

در پايان ضمن تشكر از امير سرافراز دوران دفاع مقدس نماينده محترم مردم در هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي جناب آقاي مهندس عابدي، حسن انتخاب قاطع و شايسته جناب آقاي دكتر عبدالله زاده را به عنوان نماينده نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تبريك عرض نموده و براي بزرگواران، آرزوي موفقيت روز افزون را از درگاه ايزد منان خواستارم.

سيد احمد حقاني ثاني
بخشدار دستگردان

یزدفردا :دکتر عبدالله زاده در زیر همین خبر نگاشتند:
با سلام و احترام.
از ارسال پیام سراسر محبتتان سپاسگزارم.
انشالله با عنایت حضرت ولی عصر(عج) و با بهره جستن از منویات مقام معظم رهبری و همت آحاد مردم شریف، شاهد حوزه ای آباد و یکدل باشیم.
خدمتگزار شما: عبدالله زاده