زمان : 16 Esfand 1390 - 21:05
شناسه : 47750
بازدید : 2383
امام جمعه عشق آباد: بايد استقلال كشور حفظ و حراست از اصول اسلامي و تامين مصالح مردم، مدنظر نماینده منتخب باشد(نظر منتخب مردم طبس) امام جمعه عشق آباد: بايد استقلال كشور حفظ و حراست از اصول اسلامي و تامين مصالح مردم، مدنظر نماینده منتخب باشد(نظر منتخب مردم طبس)

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: حجت الاسلام و المسلمین "قاسم اخلاقی فرد" امام جمعه بخش دستگردان با صدور پیمی انتخاب دکتر محمدعلی عبداله زاده را به وی تبریک گفت و خواسته های مردم بخش دستگردان و شهر عشق آباد را به منتخب مردم در مجلس نهم اعلام نمود.


متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قدرت و نفوذ كلام رهبري الهي، سياسي در طول انقلاب پشت استكبار جهاني و مزدوران داخلي آن را به لرزه درآورده است به طوري كه در فراز و نشيب انقلاب اسلامي آنها سردر گم شده اند .

تاثيرپذيري ملت بزرگ ايران رهبر فرزانه خود موجب شده است مانند قطرات باران به هم بپيوندند و از آن سيلي خروشان به وجود آورند كه هيچ قدرتي توان مقابله با آن را نخواهد داشت، انگشت سبابه خود را بر جوهر فطري خود زدند تا پيشاني بدگويان انقلاب را با شرح مركب وجود خود علامت گذاري نمايند تا صورت آنان بر تارك تاريخ براي هميشه سياه بماند و ملتهاي مستضعف جهان با اين علامت بيش از گذشته از آنها شناخت پيدا كنند و بدين وسيله لعنت خود را بر دروغ گويان نثار نمايند تا از ديگر گزينه هاي روي ميزشان عليه اين ملت سخن به ميان نياورند.

در نتيجه مسئولين كشور ما اعم ار رئيس جمهور، وزرا، استانداران، فرمانداران، بخشداران، نمايندگان مجلس بايد خود را مديون اين ملت بدانند و بايد باور كنند كه حضور آنان در صحنه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با آن شور و نشاط و حداكثري نمادي از حمايت آرمان هاي اسلامي و رهبر عظيم الشان انقلاب و ولايت مطلقه فقيه بود و اين جز از انديشه اسلامي و الهي آنان بر نتافته است پس بايد مسئولين محترم به نياز آنان بيش از پيش توجه و خواسته هاي مادي و معنوي آنان را مد نظر خود قرار دهند .

برادر عزيز جناب آقاي دكتر عبدالله زاده منتخب نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

بر اساس شعارهاي انتخاباتي شما كه صداقت در گفتار و عمل و خدمت به مردم و ولايتمداري بود ما هم صداقت را در چهره شما ديديم و به شما راي داديم لذا لازم است نكاتي را تذكراً عرض نمايم:

شما در آينده نزديك در خانه ملت در محضر خداي متعال با تكيه بر شرف انساني خود قسم خواهيد ياد كرد كه از دست آورده هاي انقلاب اسلامي و از امانتي كه به شما سپرده شده است و از حقوق ملت و از قانون اساسي پاسداري نماييد.

از امروز نوشته ها و اظهار ونظرهاي شما رسانه اي مي شود، بايد استقلال كشور حفظ و حراست از اصول اسلامي تامين مصالح مردم مد نظر جناب عالي باشد .

راي ملت: قدرتي به شما خواهد داد كه حق تفحص و تحقيق در تمام امور كشور داشته باشيد.

راي ملت: موجب مي شود كه شما مصونيت سياسي و مصونيت قضايي داشته باشيد.

راي ملت: گفته هاي شما و موضع گيري شمارا در سطح منطقه و جهان برجسته تر خواهد كرد.

راي ملت: موجب مي شود كه در اظهار نظر و راي در مجلس آزاد باشيد به خاطر اظهار نظرتان هيچ مرجعي نتواند شما را تعقيب و يا توقيف نمايد.

راي ملت: موجب مي شود كه با امضاء 9 نفر ديگر از نمايندگان، هيئت وزيران را در مجلس استيضاح نماييد.

راي ملت: موجب مي شود كه با يك سوم راي نمايندگان، مديريت و رئيس قوه مجريه را در مجلس استيضاح نماييد اگر زيركي ولائي شما جلوه نمايد، نمي گذارد رهبر جانباز و ذخيره خدا و شهيد زنده تاريخ انقلاب در نماز جمعه جسم ناقص خود را و مختصر آبرويي كه دارد به نمايش گذارد و اشك ملت غيور ايران را بر گونه شان جاري سازد.

نكاتي را هم در پايان به عنوان يادآوري تذكراً عرض مي كنم بر اساس نيازها و خواسته مردم عشق آباد و بخش دستگردان:

اولاً: ارتقاء شهر به شهرستان بايد جزء اهداف شما باشد كه در صدر خواسته هاي مردم خواهد بود .

ثانياً: ايجاد اشتغال در بخش از اهم مسائلي است كه نياز جوانان را تامين خواهد نمود و جلو مهاجرت ها را خواهد گرفت و موجب خشنودي پدران و مادران خواهد گرديد .

ثالثاً: اگر جذب سرمايه از سوي سرمايه داران امكانپذير نباشد پيشنهاد مي كنم استثناءً سرمايه هاي اوليه را دولت براي ايجاد كارخانه و زمينه اشتغال ابتدا هزينه نمايد پس از بازدهي به بخش خصوصي و سرمايه گذاران واگذار نمايد .

رابعاً: كشاورزي و دامداري تقريباً راكت و اراضي دائر به بائر تغيير پيدا مي كند اين موضوع براي خدمت به كشاورزان مسئوليت شما را سنگين تر مي نمايد .

خامساً: مردم كوير نشين به منظره سپري مي مانند كه از شهرهاي آباد پاسداري مي نمايند اگر دولت مردان مي خواهند براي آنها سپر محكمي باشند بايد آنها را مجهز به سلاح مادي و معنوي و فرهنگي نمايند . لذا با تحصيلات عاليه شما و تجربيات گذشته تان در سمت فرمانداري و رياست دانشگاه آزاد و غيره مطمئنم از عهده خدمت به اين مردم برخواهيد آمد و در اين نهاد امامت جمعه حمايت خود را اعلام مي نمايد .

در پايان از برادر بزرگوار و عزيزم جناب مهندس عابدي نماينده محترم مجلس به خاطر زحمات و پيگيري هاي ايشان در خدمت رساني به اين بخش تشكر و قدرداني مي نمايم و از خداوند متعال در هر پستي كه باشند توفيق روز افزون را خواستارم .

و اين سمت بزرگ وكالت را از سوي موكلين حوزه انتخابيه به عزيز و محبوب مردم كه با راي قاطع بي نظيري كه خلصت وكالت را در خانه ملت خواهند پوشيد تبريك عرض نموده و موفقيت ايشان را از خداي متعال خواستارم .


                                                                                                                                قاسم اخلاقی فرد

                                                                                                                          امام جمعه بخش دستگردان