زمان : 15 Esfand 1390 - 22:37
شناسه : 47685
بازدید : 2896
پیام حجت السلام سید محمود وزیری به مردم متدین شهرستان یزد و صدوق و تبریک به متخب مردم پیام حجت السلام سید محمود وزیری به مردم متدین شهرستان یزد و صدوق و تبریک به متخب مردم
پیام حجت السلام سید محمود وزیری به مردم متدین شهرستان یزد و صدوق

یزدفردا :حجت السلام سید محمود وزیری نامزد انتخحابات مجلس نهم حوزه یزد و صدوق با صدور پیامی انتخاب  محمد صالح جوکار را تبریک گفته و از مردم این حوزه به واسطه حضور پر شورشان در انتخابات سپاسگزاری نمود .

متن کامل پیام حجت السلام سید محمود وزیری که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله یدافع عن الذین آمنو
مردم متدین , شجاع و خستگی ناپذیر شهرستان یزد و صدوق
سلام بی پایان خدا و رسول و پیشوایان معصوم بر شما امت خداجوی و سخت کوش باد که با حضور خود در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه ای بزرگ آفریدید و بار دیگر بر ادامه دادن به راه نورانی حضرت امام راحل و شهدای بزرگوار تاکید ورزیدید.
فرصت را مغتنم شمرده و همینجا به آقای محمد صالح جوکار که توفیق جلب آراء مردم عزیز این حوزه انتخابیه را بدست آوردند صمیمانه تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی خدمتگزاری این مردم و سربلندی دارم.
در پایان سر تعظیم و تجلیل به آستان حضرت حق فرود آورده و به جهت نعمت حضور پرشور مردم یزد و صدوق در این آزمون بزرگ و کم نظیر خدامند رحیم و کریم را با تمام وجود سپاسگزارم.
امید است همه ملت ما مورد عنایات ویژه حضرت ولیعصر ارواحنا فدا قرار داشته و با پیروی از منویات مقام معضم رهبری راه امام راحل (ره) که راه اهل بیت علیهم السلام است را با قوت و صلاوت تا رسیدن به قله بلند پیروزی کامل ادامه دهند.
کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
سید محمود وزیری