زمان : 15 Esfand 1390 - 21:56
شناسه : 47678
بازدید : 2212
بازديد معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان سازمان شيلات از صنايع شيلاتي يزد بازديد معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان سازمان شيلات از صنايع شيلاتي يزد
بازديد معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان سازمان شيلات از صنايع شيلاتي يزد

معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان سازمان شيلات ايران از صنايع شيلاتي استان بزد بازديد به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان يزد: در راستاي توسعه بازار و بهبود كيفيت آبزيان مهندس عربي معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان به مدت سه روز از مراكز عرضه ماهي و ديگر آبزيان ديدن كردند.
در اين بازديد معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان از بازارچه هاي بزرگ شيلات، صنايع فرآوري و بسته بندي ماهي و كارخانه هاي تون ماهي در استان بازديد به عمل آوردند و از نزديك با مشكلات و كاستي هاي آنها آشنا گرديدند.
معاون گروه بهبود كيفيت آبزيان سازمان شيلات ايران گفت: مشكلات و كاستي هاي زيادي در جهت توسعه و پرورش ماهي د استان يزد وجود دارد كه با ارائه و مطرح كردن انها در سازمان شيلات ايران نسبت به راحل ها و مشكلات آنها چاره اي انديشيده شود.
وي با اشاره به نياز استان به تشكيل اتحاديه ماهي فروشان افزود: برگزاري كارگاه آموزشي الگو سازي بهداشتي ماهي فروشان در جهت بهبود كيفي ماهي سالم و عرضه به مصرف كنندگان از برنامه هاي اصلي اين گروه اعزامي به استان يزد خواهد بود.
عربي در ادامه تصريح كرد: در زمينه تسهيلات كم بهره به عرضه كنندگان آبزي در ادامه اقدامات موثري صورت خواهد گرفتتا زمينه بهبود كيفيت و فرآوري آبزيان در استان يزد كه هم اكنون 5/6 كيلوگرم است افزايش يابد.