زمان : 15 Esfand 1390 - 21:15
شناسه : 47677
بازدید : 3894
سخنی با جوکار منتخب مردم یزد در مجلس نهم سخنی با جوکار منتخب مردم یزد در مجلس نهم

سخنی با جوکار منتخب مردم یزد در مجلس نهم

وارده به یزدفردا "یک فردائی:جناب اقاي جوكار ، بنده با بررسي سوابق و توانايي نامزدهاي انتخاباتي نهايتا حضرتعالي را در بين ساير عزيزان كانديداي اصلح ديدم و حق رايم را به شما اختصاص دادم و امروز خوشحالم كه كانديداي مورد نظر من به مجلس شوراي اسلامي راه يافته است.هرچند كه احساس مسئوليت و حضور در صحنه ساير كانديداها هم الحق و الانصاف قابل تقدير بوده ، تلاش و كوشش همگان در پيشگاه باريتعالي محفوظ خواهد بود.

مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي بحمدالله همواره در صحنه هاي تعيين كننده ، بارها و بارها حمايت عملي خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اثبات رسانده و عليرغم همه فشارهاي داخلي و خارجي و تحريم هاي بين المللي ، در استحكام روزافزون اين شجره طيبه از جان و دل مايه گذاشته اند.

امروز با گذشت بيش از سي و سه سال از انقلاب اسلامي در ايران كه به قول امام راحلمان انفجار نور بود ، شاهد به بار نشستن اين درخت تناور بوده و طليعه انوار آن در خاورميانه و نيز قلب آمريكا و اروپا و آفريقا قابل مشاهده است و اينها همه مرهون رهبري هاي پيامبرگونه حضرت امام راحل ( ره ) و خلف صالحش مقام معظم رهبري و مجاهدت هاي شبانه روزي هموطنان عزيز ، شريف و غيرتمند ايران اسلامي است كه همواره در تمامي صحنه ها و مراحل انفلاب ، ياريگر جبهه حق و حقيقت بوده اند.

جناب اقاي جوكار عزيز ، اكنون كه تقدير الهي در قالب تصميم مردم شريف و قدرشناس يزد بار مسئوليت خطير و حساس نمايندگي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را بعهده جنايعالي قرار داده است بر خود لازم ديدم كه از همين ابتدا ضمن آرزوي توفيق روزافزون برايتان در خدمتگزاري بيش از پيش به اسلام و مسلمين در سراسر عالم ، ياد آور شوم كه كرسي مجلس شوراي اسلامي ميراث گرانبهايي است كه امثال مدرس ها و بهشتي ها و شهيد پاكنژادها با خون دل و بذل جان آنرا نگه داشته و به جنابعالي و ساير نمايندگان منتخب مجلس رسانيده اند. اينجا خط مقدم سياستگزاري براي خدمت به مردم و مبارزه با استكبار جهاني و ايادي مزدور آنها در اقصي نقاط عالم است.

روح بزرگمردان تاريخ اسلام و ايران در پيشگاه خداوند متعال همواره شاهد و ناظر عملكرد ما و شما در قبال اين ميراث گرانبهاست

مردم ايران اسلامي مثل هميشه وظيفه شان را بخوبي و شايستگي هر چه تمام تر ادا نمودند. حال نوبت شما نمايندگان منتخب اين مردم است كه ضمن حفظ اين سنگر كليدي به رشد و ارتقاي روز افزون جايگاه مجلس در تمامي صحنه هاي داخلي و عرصه هاي خطير بين المللي اقدام نماييد.

همرزمان شهيد و جانبازان عزيز كه يادگاران دوران دفاع مقدس و همسنگران شما بوده اند را همواره و قبل از هر راي آري يا نه مجلس در نظر بياوريد.

حديثي از حضرت علي (ع) ره توشه راهتان : ملاك هر عمل ، سرانجام آن است.

والعاقبة للمتقين

دعاي خير ما بدرقه راهتان