زمان : 15 Esfand 1390 - 14:41
شناسه : 47667
بازدید : 1896
بهره برداري از مركزعرضه مستقیم محصولات كشاورزی در تفت بهره برداري از مركزعرضه مستقیم محصولات كشاورزی در تفت
به گزارش خبرنگار یزدفردا، در این مراسم كه رئيس جهادكشاورزي استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، فرماندار تفت با تشكر از رییس سازمان تعاون روستایی استان و مسئولین شهرستانی جهت راه اندازی این مركز و خدمت رسانی بیشتر به مردم اظهار: این كار باید سالها قبل انجام می شد ولی امیدواریم با ایجاد این مركز،مردم خوب شهرستان بتوانند استفاده كامل و وافی ببرند.

رئيس جهادكشاورزي استان هم ضمن تشكر از رییس و مسئولین تعاون روستایی شهرستان تفت جهت راه اندازی این مركز گفت: این مراكزدرراستای تنظیم بازارو قیمت متعادل و مناسب برای ارائه خدمت به مردم در استان راه اندازی شده است.

وی از راه اندازی 14 مركز مستقیم عرضه محصولات كشاورزی در سطح استان خبر داد و گفت:این مراكز با 84 غرفه در مساحت 6 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 2/2 میلیارد تومان راه اندازی و محصولات آن با 10 تا 15 درصد و گاها بیشتر،نسبت به مراكز دیگر ارزانترعرضه می شود.

معاون سازمان تعاون روستایی استان نيز با اظهار امیدواری از اینكه مردم از خرید از این مراكز راضی باشند از افزایش 3 برابری این مراكز در سطح استان خبر داد و از فرمانداران شهرستانهای استان خواست تا با همكاری بیشتر با تعاون روستایی برای پیشبرد اهداف این سازمان جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم جدیت نمایند.

رییس اداره تعاون روستایی تفت نیز در این مراسم گفت:این مركزدر زمینی به مساحت 450 متر مربع و 14 غرفه ایجاد شده و محصولات كشاورزی از جمله شیر،شیلات،میوه،گوشت و مرغ و دیگر اقلام مورد نیاز مردم با قیمت 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.به گفته علی بنا 9 نفر در این مركز مشغول به كار شده اند.