زمان : 14 Esfand 1390 - 22:17
شناسه : 47649
بازدید : 23512
نامه سرگشاده دکتر زهرا حیدری عضو شورای شهر یزد و کاندید تفت و میبد  پیرامون رد صلاحیتش(26 نظر) نامه سرگشاده دکتر زهرا حیدری عضو شورای شهر یزد و کاندید تفت و میبد پیرامون رد صلاحیتش(26 نظر)

نامه سرگشاده دکتر زهرا حیدری عضو شورای شهر یزد و نامزد حوزه تفت و میبد پیرامون رد صلاحیتش

یزدفردا :
دکتر زهرا حیدری عضو شورای اسلامی شهر یزد با انتشار نامه ای سرگشاده که نسخه ای از آن را در اختیار یزدفردا قرار داده به در رابطه با رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس نهم در حوزه تفت و میبد مطالبی  را انعکاس داد که عینا منتشر می شود .

متن کامل نامه سرگشاده دکتر زهرا حیدریعضو شورای شهر یزد و نامزد انتخابات مجلس نهم



مبارك وبزرگ خدايي است كه همت هاي بلند به او نرسد و حدس زيركي ها به او دست نيابد او اولي است كه نهايتي ندارد تا به پايان رسد و آخري براي او نيست تا سپري گردد .


اگر شما را به جهان ،ديني و آئيني نيست لااقل مردم آزاده به دنيا باشيد . (امام حسين ع)

در مسلخ عشق جز نكو را نكشند رو به صفتان زشت خو را نكشند

اسلام به ذات خود ندارد عيبي هر عيب كه هست از مسلماني ماست .
 زمين آبستن حوادث انسان خاكي است . نبرد حق و باطل را بسيار تحمل كرده است و بر گردونه عشق همچنان به اميد رهايي انسان از من مي چرخد مي گويد از ديو ودر ملولم و انسانم آرزوست .

استخوان سوزي علي را ، تنهايي علي را ، درد دل با چاه كردن علي را ، بارها وبارها درك كردم .
غم ناداني دوستان كه كمر شكن است . علي ، منافقان هزارچهره دنيا پرستان دين باز پرحيله چگونه تورا خانه نشين كردند . علي ، مردنمايان نامرد هنوز چنگال ظلمشان برگلوي مظلوم است و دين بازان نقاب دين داري زده اند .
چگونه نامت را از كعبه پاك كردند .
 خانه اي كه تو درآن به دنيا آمدي چگونه بي دينت خواندند و هنگام شهادتت مردمان گفتند مگر علي هم نماز مي خواند .

از كساني كه مرا رد صلاحيت كرده اند به خداوند شكوه مي كنم از اين گروه كه با ناداني زندگي مي كنند و با گمراهي مي ميرند در چشم آنان كالايي كم بهاتر از كتاب خدا نيست وقتي به حق خوانده مي شود و كالايي پرسود تر و گرانبهاتر از كتاب خدا نيست .
 هنگامي كه معناي آن تحريف مي گردد نزد آنان معروف ناخوشايندترين چيزها و منكر خوشايندترين كارهاست .پس از ستايش خداوند ، دنيا در حال رفتن و وداع گفتن است .
كه امروز روز تمرين و آمادگي ، و فردا زمان مسابقه است و مزد برنده اين مسابقه بهشت و نهايت كار بازنده آن آتش است .
 وفاي به عهد همزاد راستي است و من مسيري بازدارنده تر از آن نمي شناسم .
 كسي كه بداند بازگشت به سراي آخرت چگونه است ، نيرنگ نمي كند .
ما در روزگاري به سر مي بريم كه بيشتر مردم نيرنگ را زيركي مي شمارند .
و ناآگاهان نيرنگ بازي را چاره جويي نيك مي پندارند آنان را چه مي شود ؟
 خداوند عالم است به اسرار پنهاني مردم ، و به نجواي آنان كه آهسته سخن مي گويند و به آنچه به سبب گمان در خاطرشان مي گذرد و به آنچه با يقين عزم آن مي كنند و به نگاههاي پنهاني و خائنانه چشم ، و به آنچه در نهانخانه دلهاست و به آنچه پشت پرده غيب پنهان است و به آنچه گوش ها مخفيانه مي شنود .
 خداوند آگاه است پس خداوندا من به تو اميد بسته ام كه مرا به سوي ذخائر رحمت و گنجينه هاي آمرزشت دلالت كني .
خدايا اينجا مقام كسي است كه به جرم عدم اعتقاد والتزام عملي به اسلام رد صلاحيت شده و تو مي داني مقام كسي است كه تو را به يگانگي كه مخصوص توست شناخته و كسي را جز تو سزاوار اين ستايش ها و ثناها ندانسته مرا چنان فقر و نيازمندي به توست كه آثار تلخش را جز احسان تو جبران نمي كند ، و مرا از بيچارگي آن جز بخشش وجود تو نجات نمي دهد و پس دراين جايگاه رضايت خويش را به ما ببخش و ما را چنان بي نياز ساز كه دست حاجت به روي غير تو نگشايم كه تو بر هر چيز توانايي هر كس سخن بگويد صدايش را مي شنوي و هركس خاموش بماند درونش را بداني ، هر كه زنده باشد روزي اش به عهده توست و هر كس بميرد ، بازگشتش به سوي توست . پس خدايا همه را به تو واگذار مي كنم .
 بد را به بد بسپار و عدو را به ذوالفقار علي .
اميدوارم هر كس بودي يا هستي دنيا براي تو مانند مار باشد كه لمسش نرم و زهرش كشنده است .
دين بازان مردم را فريفتيد و مردم پنداشتند كه شماها از روش پيامبران پيروي مي كنيد و راه آنان را ميرويد و اما چيزي كه مشخص شد اين بود كه از هواي نفس دست نمي كشيد و اندوخته اي براي آخرتتان نمي گذاريد وبه بهاي ويران ساختن آخرتتان دنياي خود را آباد مي كنيد ولي بدانيد از اجلتان پيشي نخواهيد گرفت .
 خدواند در روز رستاخيز افراد را برحسب نيتهايشان برانگيخته مي كند .

پرشور كردن حضور در انتخابات وظيفه شرعي همگان است .

 اينجانب بنابر تكليف شرعي از طرف رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار انقلاب اسلامي و رهبر معظم وجليل القدر انقلاب بر حضور پرشور در انتخابات براي تو دهني زدن به دشمنان انقلاب بر خود تكليف دانستم .
با نامزد شدن براي نمايندگي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به تكليف شرعي و ميهني خود كه از طرف مقام معظم ولايت ، امر شده بود عمل نمايم و پا در عرصه انتخابات نهادم اما متأسفانه افرادي بي تقوا وحسود وغير ملتزم به اسلام كه عملكردشان از ضد انقلاب بيشتر به نظام ضربه مي زند و باعث دلسردي مردم نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي مي گردد كه نا آگاهانه و از روي بخل و كينه با تهمت و افترا و دروغ گويي ذهن دست اندر كاران هيأت نظارت را مخدوش نمودند و آن سروران نيز ناآگاه از اغراض آنان گفته هايشان را باور نمودند غافل از اينكه آنها گرگاني در لباس گوسفندان مي باشند و اينجانب را رد صلاحيت نمودند .

كه اينجانب همه آنان را به دست ايزد يكتا مي سپارم و اميدوارم خداوند از گناه آنان نگذرد و رسوايشان گرداند .

 خدواند را شاكرم كه
 1- از اين جهت كه موقعيت زمان و مكان را به درستي درك كرده و به نداي مقام عظماي ولايت لبيك گفتم و پا در اين عرصه نهادم و تكليف شرعي و الهي و ميهني خود به نحو احسن عمل نمودم .
2-- وظيفه خطير خدمتگذاري به مردم بار بسيار سنگيني است كه من به علت اعتقاد و الزام داشتن به اسلام و نظام جمهوري اسلامي و تعهدم به مردم عزيز و مهربان شانه زير بار اين مسئوليت نهادم كه بعضي از حضرات ناآگاه با ابراز بخل و حسادت و با بي تقوايي تمام اين بار عظيم مسئوليت خدمت به خلق الله را از دوشم برداشتند .

بارالها تو شاهد و ناظر هستي در تمامي دوران زندگي هميشه از تو كمك و مساعدت جسته ام تا ايمان مرا راسخ داري و خدمت به خلق را سرلوحه زندگاني ام  قراردهي تا از دين تو دفاع كنم و خدمت رساني به خلق را بي منت و ادعا ادامه دهم .


والسلام