زمان : 14 Esfand 1390 - 14:50
شناسه : 47632
بازدید : 2575
انصراف از دريافت يارانه در مرحله دوم هدفمندي يارانه ها اجباري نيست انصراف از دريافت يارانه در مرحله دوم هدفمندي يارانه ها اجباري نيست
خبرنگار یزدفردا، اعظم السادات میرجلیلی: مراد علي مير رییس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد با اشاره به اظهارات برخي شهروندان در خصوص ارسال پيامك مبني بر حذف يارانه، گفت: اين اقدام از سوي برخي افراد مغرض با هدف مخدوش كردن موفقيت ملت و دولت در زمينه تحقق عدالت و هدفمند كردن يارانه ها و اخلال در امور اقتصادي طراحي و اعمال مي شود.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد با اشاره به اجراي موفق مرحله اول قانون هدفمند سازي يارانه ها، گفت: مرحله دوم قانون هدفمندسازي يارانه ها و نحوه اجراي آن از طريق مبادي رسمي به نحو گسترده و شفاف به اطلاع عموم مردم خواهد رسيد.

اين مقام مسوول خاطر نشان كرد:  اخبار و گزارش هاي در اين خصوص از مبادي و مراجع رسمي اعلام و به اطلاع عموم مردم مي رسد..

دبير ستاد هدفمند سازي يارانه هاي استان يزد اظهارداشت: تمامي تغييرات مربوط به دريافت يارانه ها نقدي در خصوص تولد، ازدواج و طلاق از اين پس در مركز پليس + 10 در سطح استان انجام مي شود.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد افزود: همچنين تغييرات مربوط به شماره حساب و درج آن در سامانه رفاهي، تنها از طريق بانك هاي عامل صورت مي گيرد.