زمان : 14 Esfand 1390 - 00:16
شناسه : 47616
بازدید : 1902
پیام تبریک امام جمعه اردکان به دکتر محمدرضا تابش پیام تبریک امام جمعه اردکان به دکتر محمدرضا تابش
بسم الله الرحمن الرحیم
خدا را شاکریم که نعمت مردمی بصیر و فهیم و ولایت مدار به ما عنایت فرموده که در مقاطع حساس حماسه می آفرینند .
حضور بسیار پرشور که شما مردم شهید پرور اردکان خلق نمودید در تاریخ ماندگار خواهد شد

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی در ابتدای سال 90 در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر ثامن الحجج علیه السلام فرمودند : انتخابات در كشور ما يك حركت نمايشى نيست. پايه‌ى نظام ما همين انتخابات است. يكى از پايه‌ها، انتخابات است. مردم‌سالارى دينى با حرف نميشود؛ مردم‌سالارى دينى با شركت مردم، حضور مردم، اراده‌ى مردم، ارتباط فكرى و عقلانى و عاطفى مردم با تحولات كشور صورت ميگيرد؛ اين هم جز با يك انتخابات صحيح و همگانى و مشاركت وسيع مردم ممكن نيست. اين مردم‌سالارى، عامل پايدارى ملت ايران است .
این حضور شما تأیید این نظام مبارک است این حضور پاس داشت خون شهداء را می رساند . این حضور یعنی پشتیبان ولایت بودن و راضی نبودن به اینکه ولایت حتی یک لحظه تنها بماند و این حضور یعنی ادامه دادن راه امام راحل رحمه الله علیه .
اینجانب بر خود واجب می دانم از حضور پررنگ و بسیار گرم شما مردم خوب شهرستان تشکر کنم که با این کار شایسته ی خود دل رهبر فرزانه را شاد نمودید .
ضمن تبریک به جناب آقای دکتر تابش به لحاظ این اعتماد مردم امیدوارم در دوره­ ی جدید مجلس کمافی السابق در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و خدمت مردم و قدر شناس این سامان موفق باشید .
خدمت کاندیداهای دیگر عرض می کنم که شما هم پیروزید چرا که به وظیفه خود عمل نموده و تنور انتخابات را گرم کردید و امیدوارم در سنگرهای دیگر به این نظام مقدس اسلامی خدمت کنید
از تمامی دست اندرکاران انتخابات که مدت طولانی درگیر بوده اند و زحمت طاقت فرسا کشیده اند بویژه فرماندار محترم ستاد انتخابات و هیئت نظارت و هیئت اجرایی تقدیر و تشکر دارم یقین دارم که در پیشگاه خداوند متعال مأجورید ./.

اجرکم علی الله
سید محمد حسینی
امام جمعه شهرستان اردکان