زمان : 14 Esfand 1390 - 00:13
شناسه : 47614
بازدید : 2133
نماینده منتخب مردم طبس در مجلس نهم: رای مردم، رای به نظام، اصول، ارزشها و مقام ولایت فقیه بود نماینده منتخب مردم طبس در مجلس نهم: رای مردم، رای به نظام، اصول، ارزشها و مقام ولایت فقیه بود
نماینده منتخب مردم طبس در مجلس نهم:رای مردم، رای به نظام، اصول، ارزشها و مقام ولایت فقیه بود
نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس نهم گفت: رای مردم به هرکس که دادند، رای به نظام، اصول، ارزشها و مقام ولایت فقیه بود.
دکتر محمد علی عبداله زاده در اولین مصاحبه خبری خود در گفتگو با خبرنگاریزد فردا با بیان این مطلب با تبریک به مردم سراسر کشور که در پای صندوق ها افتخار بزرگی را خلق کردند گفت:این حضور، لبیک گویی به فرمان رهبرمعظم انقلاب بود وهمه ملت ایران در این عرصه پیروز شدند.
این منتخب مردم در اولین دقایق پس از انتخاب گفت: امیدواریم با وحدت و انسجام که همیشه مورد تاکید من بوده است به منطقه خدمت کنیم و با محوریت ولایت، انسجام و اتحاد برای مردم کار و خدمت کنیم.
وی افزود: ازخدا می خواهم وظیفه خود را هرجا که هستیم درست انجام دهیم و به این مردمی که واقعا خوبند و نیازمند خدمت هستند، مردمی که بسیار کم توقع بوده و چیز زیادی جز صداقت از مسئولان نمی خواهند خدمت کنیم.
وی ادامه داد: در مدتی که مشغول تبلیغات انتخاباتی بوده و به جاهای زیادی سرزدم مردم از من میخواستند که به اصول و ارزشها پایبند باشم و ماهم قطعا در این مسیر بودیم، هستیم و خواهیم بود و امیدواریم این اصولگرایی و پایبندی به اصول و ارزشها را هم در قول، عمل و رفتارمان به مردم نشان دهیم.
وی بر کار کردن به صورت اخلاقی و پرهیز از تخریب تاکید کرد.